  • 1. Data: 2008-01-25 15:25:16
    Temat: rodzina przelewa z zagranicy, prosto i tanio
    Od: "zlotowinfo" <u...@o...pl>

    zastanawiałem się ostatnio nad przesyłaniem pieniędzy za granicę, ale tak by
    nie zdarto ze mnie
    znalazłem moneybookers
    0zł - jeżeli kuzyn wplaci do swojego moneybookers w grecji
    0zł - zrobi przelew ze swojego moneybookers do mojego
    ~7zł (1,80euro) - zrobię wypłatę na konto w mbanku
    ??zł - nie wiem ile kosztuje przewalutowanie

    czy jest coś tańszego?

  • 2. Data: 2008-01-25 18:02:10
    Temat: Re: rodzina przelewa z zagranicy, prosto i tanio
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > czy jest coś tańszego?

    List wartościowy?

    /*-+

  • 3. Data: 2008-01-25 18:54:36
    Od: Pete <n...@n...com>

    zlotowinfo pisze:
> [...]
    > ~7zł (1,80euro) - zrobię wypłatę na konto w mbanku
    > ??zł - nie wiem ile kosztuje przewalutowanie

    0 zl - Bezplatne konto w greckim banku (jest taki?)
    0 zl - Bezplatne przelewy krajowe w tymze banku (jest taki?)
    0 zl - przelew do mBanku.

    Nie ma za co
    :-)

    --
    Pete

  • 4. Data: 2008-01-25 18:57:11
    Od: "wer" <b...@b...pl>

    > znalazłem moneybookers
    > 0zł - jeżeli kuzyn wplaci do swojego moneybookers w grecji
    > 0zł - zrobi przelew ze swojego moneybookers do mojego

    jestes pewien

    > ~7zł (1,80euro) - zrobię wypłatę na konto w mbanku
    > ??zł - nie wiem ile kosztuje przewalutowanie
    na stronie mozna sprawdzic po jakim aktualnie kursie bedzie

    > czy jest coś tańszego?
    Neteller ,ale na konto w mbanku nie polecam przyjmowac z netellera (na inne
    nie wiem)
    jako ze tam przelew jest z zagranicy nie z PL-->PL jak to w MB to potrafia
    dowalic oplate za przelew
    "miedzynarodowy" nie dokladnie oni ale jakis bank po drodze albo dowali
    calosc albo sie podzieli

  • 5. Data: 2008-01-25 19:58:05
    Od: "zlotowinfo" <u...@o...pl>

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > 0 zl - Bezplatne konto w greckim banku (jest taki?)
    > 0 zl - Bezplatne przelewy krajowe w tymze banku (jest taki?)
> [...]
    nie rozumiem

  • 6. Data: 2008-01-25 20:13:03
    Od: "zlotowinfo" <u...@o...pl>

    Użytkownik "wer" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > jestes pewien
    nie jestem pewien,
    najlepiej gdyby mieli jakąś symulację: wpłacam tu, wypłacam tam

> [...]
    > potrafia dowalic oplate za przelew
    > "miedzynarodowy" nie dokladnie oni ale jakis bank po drodze albo dowali

    czyli bezpieczniej jednak w moneybookers

  • 7. Data: 2008-01-25 20:13:57
    Od: "zlotowinfo" <u...@o...pl>

    Użytkownik "*piotr'ek*" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > List wartościowy?

    jednak coś szybszego i elektronicznego

  • 8. Data: 2008-01-25 22:13:34
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "zlotowinfo" <u...@o...pl> wrote in message

    > jednak coś szybszego i elektronicznego

    Przelew w czasie rzeczywistym i w wiekszoscie przypadkow za free.
    http://www.online.citibank.pl/page.do?content=e_cgt_
    kraje

    MK

  • 9. Data: 2008-01-26 01:00:16
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    MK napisał(a):
    > "zlotowinfo" <u...@o...pl> wrote in message

    > Przelew w czasie rzeczywistym i w wiekszoscie przypadkow za free.
> [...]

    A o kursach walut coś napiszemy może? :P

    PG

  • 10. Data: 2008-01-26 01:18:11
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 26 Sty, 01:00, Piotr Gralak <g...@g...pl> wrote:

    _kraje

    > A o kursach walut coś napiszemy może? :P

    Czy jakis bank (tak troche OT) prowadzi moze konto walutowe, na ktore
    mozna przyjac z zagranicy przelew w walucie i w tej samej waluci
    ewyplacic bez ponoszenia kosztow kursowych przy przeliczaniach na
    zlotowki?

    Bo mam wrazenie (bez wnikliwej lektury TOiP), ze obecnie te wszsystkie
    konta walutowe lacza sie z kupowaniem i sprzedawaniem walut przy
    wplatach i wyplatach.