  • 1. Data: 2008-01-25 15:05:05
    Temat: Jakie najtansze konto w nowym PeKaO ?
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Nowy klient ma rachunek w pekałoesa.
    Po to, zeby nie wysłuchiwać tłumaczeń księgowej klienta 'wysłane, wysłane, pewnie
    przelew w drodze" jest koniecznośc
    założenia w tym pekaosa rachunku pln.
    Powinienem dodać znaczek :-((
    Jakie konto jest najtańsze dla os.fiz., z online podglądem wpływów ?
    THX

  • 2. Data: 2008-01-25 16:41:43
    Temat: Re: Jakie najtansze konto w nowym PeKaO ?
    Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik " 666" <j...@w...eu> napisał w wiadomości
    > Jakie konto jest najtańsze dla os.fiz., z online podglądem wpływów ?

    Eurokonto...

    Tomek

  • 3. Data: 2008-01-25 16:53:35
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:fnctqe$36$1@news.wp.pl, * 666* wrote:
> [...]
    > pekaosa rachunku pln.
    > Powinienem dodać znaczek :-((
    > Jakie konto jest najtańsze dla os.fiz., z online podglądem wpływów ?

    Xelion -> 3 lub 4zl /miesiac.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 4. Data: 2008-01-25 17:11:31
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    A co to jest to peakaoesa xelion ?
    JaC

    -----

  • 5. Data: 2008-01-25 17:12:00
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    W peelenach też jest?
    THX

    -----

  • 6. Data: 2008-01-25 17:13:38
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:fnd58d$417$1@news.wp.pl, * 666* wrote:

    > W peelenach też jest?

    A zajrzales choc na strone CO TO JEST EUROKONTO?
    Bo akurat nie konto w EUR.