  • 1. Data: 2008-01-25 18:38:04
    Temat: Citibank znowu nie działa -- totalna żenada
    Od: "ygreko" <...@...com>

    Dziś już mam tego dość, zrezygnuje z tego gównianego banku.

  • 2. Data: 2008-01-25 18:43:50
    Temat: Re: Citibank znowu nie działa -- totalna żenada
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 25 Jan 2008 19:38:04 +0100,
    osoba podpisana: ygreko <...@...com>
    napisała:
    > Dziś już mam tego dość, zrezygnuje z tego gównianego banku.

    SOA#1

    KJ

    Biologia poucza, ze jeśli cię coś ugryzło, to niemal pewne, ze była to samica.

  • 3. Data: 2008-01-25 18:51:25
    Od: "koala" <k...@p...fm>

    ygreko wrote:
    > Dziś już mam tego dość, zrezygnuje z tego gównianego banku.

    Co nie działa? może coś z Twoim dostawcą internetu?
    Sprawdzałem i działało...

    Pozdr,
    Koala

  • 4. Data: 2008-01-25 18:52:37
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > Dnia Fri, 25 Jan 2008 19:38:04 +0100,
    > osoba podpisana: ygreko <...@...com>
    >>
    > SOA#1

    Żebyś wiedział, że taką też odpowiedź uzyskałem na infolinii.
    Wiesz, może zacznę dokładnie notować kiedy i jaki komunikat uzyskałem, ale
    tu opiszę krótko:
    od 11 do 17 logowałem się z innego komputera w firmie około 10 do 15 razy
    (dziś miała przyjść pensja), przy czym ok. 5-6 razy uzyskałem informację:
    "Przykro nam, ale te informacje nie są w tym momencie dostępne".
    Teraz wróciłem do domu, korzystam z innego kompa i innego łącza i nie dość
    że dopiero po 9 minutach strona logowania mi się załadowała (inne strony
    oczywiście działają normalnie, przy czym niektóre inne taby z adresem
    strony do logowania wciąż są aktywne, i na jednym widzę teraz 13:59, na
    drugim 15:01 "Connecting to remote host www.online.citibank.pl..."), to po
    wprowadzeniu loginu i hasła zobaczyłem "Nie można wyświetlić strony".

    Wiesz, konta internetowe mam od 2000 roku (telepekao24.pl), z netu
    korzystam od 1996 (zacząłem od newsów, to były czasy, gdy się łączyłem
    modemem aby ściągnąć i czytać offline), i potrafię odróżnić problem z
    netem od problemu z serwisem.

    Generalnie citibank ma po prostu GÓWNIANY SYSTEM INTERNETOWY (pod względem
    wydajności, pewnie ten w Polbanku jest gorszy funkcjonalnie).
    A ponieważ system jest ważny dla mnie, bo z banku korzystam często i to
    właśnie przez net, więc potrzebuje działającego banku, a nie nie
    działającego.

    Coraz bardziej skłaniam się ku Multi, tylko wolałbym nie płacić za konto
    (w citi mam za free konto i przelewy).

  • 5. Data: 2008-01-25 18:55:48
    Od: Pete <n...@n...com>

    ygreko pisze:
    > Dziś już mam tego dość, zrezygnuje z tego gównianego banku.

    Hmmm, SOA #1

    --
    Pete

  • 6. Data: 2008-01-25 18:58:59
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "koala" <k...@p...fm> wrote in message

    > Co nie działa? może coś z Twoim dostawcą internetu?
    > Sprawdzałem i działało...

    Działa/nie działa/działa/nie działa. Tak to dziś wygląda.
    Dostawcę mam dobrego, zarówno w domu jak i w pracy.
    To nie dostawca pisze mi, gdy się zaloguję do konta:
    "Przepraszamy, te informacje nie są obecnie dostępne." tylko gówniany
    citibank, kiedy chcę po prostu sprawdzić saldo.

    Od 2000 roku nie znam innego banku, który tak często ma takie problemy ze
    swoim systemem internetowym.

  • 7. Data: 2008-01-25 19:09:22
    Od: "koala" <k...@p...fm>

    ygreko wrote:
> [...]
    >
    > Od 2000 roku nie znam innego banku, który tak często ma takie
    > problemy ze swoim systemem internetowym.

    hehe..no cóż...może po prostu masz pecha....

    BTW mam takiego kumpla który ma pecha do urządzeń technologicznych
    i co by nie kupił ze sprzętu komputerowego i przyległości choćby najlepsze i
    sprawdzone
    to akurat u niego przytrafi się awaria i w dodatku taka o której zaden
    serwis nie słyszał ;-)

    Pozdr,
    Koala

  • 8. Data: 2008-01-25 19:32:09
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Fri, 25 Jan 2008 19:52:37 +0100, ygreko napisał(a):

    > Żebyś wiedział, że taką też odpowiedź uzyskałem na infolinii. Wiesz,
    > może zacznę dokładnie notować kiedy i jaki komunikat uzyskałem, ale tu
    > opiszę krótko:(...)

    To na pewno nie będzie odpowiedź na Twoje problemy, ale częściowo może
    pomoże ;)

    Z adresem nowego Citka problem zasadniczo jest taki jak poniżej:

    terror@cartel:~$ host www.online.citibank.pl
    www.online.citibank.pl has address 192.193.165.253
    ;; connection timed out; no servers could be reached
    ;; connection timed out; no servers could be reached

    Nie wiem co oni tam wymyślili, bo

    terror@cartel:~$ host citibank.pl
    citibank.pl has address 192.193.217.120
    citibank.pl has address 192.193.226.190

    ale już każda subdomena jest pojechana a tego to już w ogóle nie rozumiem?

    terror@cartel:~$ host www.citibank.pl
    www.citibank.pl is an alias for www.citibank.com.
    www.citibank.com has address 192.193.217.120
    ;; connection timed out; no servers could be reached

    Jak napisałem pytanie do abuse@ to mi odbiło unknow i dałem sobie spokój.

    Rozwiązałem to w taki sposób:

    terror@cartel:~$ cat /etc/hosts
    127.0.0.1 localhost
    127.0.1.1 cartel
    192.193.165.253 www.online.citibank.pl

    i powiem Ci, że od tej pory jest znacząco lepiej i strona ładuje się
    dosyć szybko praktycznie o każdej porze dnia. Być może te zrywanie u
    Ciebie ma podłoże właśnie w tych nieudanych próbach rozwiązywania nazw or
    sth.

    PS To co powyżej jest dla systemu Linux i generalnie systemów około
    unixowych, ale w Windows też jest plik hosts, tylko nie pamiętam już
    gdzie a nie chce mi się szukać, bo i tak nie używam ;)

    Xenocide

  • 9. Data: 2008-01-25 19:40:34
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    ygreko napisał(a):
    > Dziś już mam tego dość, zrezygnuje z tego gównianego banku.

    Chcieliscie nowy i rewelacyjny podglad online, to teraz musicie cierpiec
    :) Swoja droga ciezko to zrozumiec... Citi pracowalo nad tym czyms wiele
    lat (poprzednie konto u nich zamykalem 4 lata temu i juz wtedy cos bylo
    slychac o nowym dostepie online) i stworzylo jakiegos bubla : ciagle sie
    psuje, a jak juz dziala to i tak jest gorszy niz np. w mBanku/Multi.

    --
    Mithos

  • 10. Data: 2008-01-25 19:46:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ygreko" 479a302e$0$14679$f...@m...aster.pl

> [...]
    > korzystam od 1996 (zacząłem od newsów, to były czasy, gdy się łączyłem
    > modemem aby ściągnąć i czytać offline), i potrafię odróżnić problem z

    Ja miałem zdalny dostęp do Ślaskiego wcześniej, ale nie był to dostęp
    poprzez internet.

> [...]
    > działającego.

    > Coraz bardziej skłaniam się ku Multi, tylko wolałbym nie płacić za konto

    Miałem tam konto i nie marudziłem, choć korzystałem z tego dostępu rzadko.
    Niestety kosztowało to miesięcznie 5 złotych za konto plus 2 za kartę. :)
    Gdyby tak zdjęli tę prowizję i wprowadzili wysokie ;) oprocentowanie...

    -=-

    IMO Polbank traci sporo przez swój upór przy popieraniu Windowsa,
    i to chyba nawet nie vistowego Windowsa. :)

    --