    From: "Grzegorz W" <g...@a...juni.gliwice.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Przelew z mbanku
    Date: Wed, 3 Sep 2003 14:19:14 +0200

    Mam pytanie chcialbym dokonac zaplaty za energie elektryczna przelewem z
    mbanku , mam ksiazeczke za prad i nuruje mnie pytanie co mam wpisac w tytule
    przelewu jakis numer rachunku przepisac z ksiazeczki energetycznej czy co,
    jest jeszcze takie pole jak tytulem\identyfikator platnosci, moze to wpisac
    co doradzcie mi jak dokonac ten przelew.

    Za informacje gory dzieki.