  • 1. Data: 2003-09-03 12:27:40
    Temat: [Millennium] antyrozwój Millenetu
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    funkcjonalnosc Millenetu jest ograniczana - tam dziala chyba jakis dywersant
    starający się zniechęcić klientów do używania tego produktu ;-))
    A oto dowody:

    1. był log z operacji wejscia do systemu i wyjscia, jeśli było wylogowanie
    ;-)) a przydałyby się i inne operacje jak np wysłanie informacji mailowej
    lub operacje ksiegowe.
    Owszem - dodano te nowe informacje ale widac je tylko przez chwile ja sie
    czlowiek wylogowuje, a przeglad logu z poprzednich dni znikł z menu

    2. była historia transakcji w formacie pdf 1.3 (dla Acrobata 4.x) zajmujaca
    ok 15 KB, teraz jest "postęp" - historia tworzona jest w pdf wersja 1.4 (dla
    Acrobata 5.x) i zajmuje 435 KB (za ten sam miesiac lipiec). Zewnętrzny
    wygląd wyciągu identyczny, tylko plik 30 razy większy.

    3. była historia transakcji w formacie xls - już jej nie ma. Zamiast dołożyć
    nowy wariant a xls zostawić zastąpili go formatem csv. Jest to praktycznie
    format tekstowy i pewnie mało kto umie go wciągnąc do excela - a co by im
    szkodziło dodać to jako nowy format.

    Szkoda już nawet wspominać o oprocentowaniu (kwota pierwszych 2 lub 5
    tysiecy zl - zero %)
    *** blad ***

  • 2. Data: 2003-09-03 12:36:39
    Temat: Re: [Millennium] antyrozwój Millenetu
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    blad wrote:
    > funkcjonalnosc Millenetu jest ograniczana - tam dziala chyba jakis
    > dywersant starający się zniechęcić klientów do używania tego produktu
    > ;-))
    > A oto dowody:

    To ja dodam jeszcze to, ze od 25 lipca czekam na podlaczenie do Millenetu
    mojego rachunku z DM Millennium. Teraz juz nawet nie odpisuja na moje
    pytania poczta wewnetrzna... A mialo to niby 2 dni robocze zajac.....

  • 3. Data: 2003-09-03 12:49:30
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

> [...]
    > mojego rachunku z DM Millennium. Teraz juz nawet nie odpisuja na moje
    > pytania poczta wewnetrzna... A mialo to niby 2 dni robocze zajac.....

    Nie było mnie jakiś czas na grupie (patrz wątek - Karty za granica),
    więc mam pytanie, czy już pobierają opłaty za MilleNet i przelewy?

  • 4. Data: 2003-09-03 13:04:00
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Niedzwiecki"
    > Nie było mnie jakiś czas na grupie (patrz wątek - Karty za granica),
    > więc mam pytanie, czy już pobierają opłaty za MilleNet i przelewy?

    nie udalo im sie tego zrobic wiec w sierpniu oglosili ze od czerwca
    przedluzaja promocje chyba do konca grudnia i nadal jest bez oplat
    *** blad ***

  • 5. Data: 2003-09-03 23:06:03
    Od: "benthos" <b...@w...pl>

    > Użytkownik "Grzegorz Niedzwiecki"
    >
    > nie udalo im sie tego zrobic wiec w sierpniu oglosili ze od czerwca
    > przedluzaja promocje chyba do konca grudnia i nadal jest bez oplat
    > *** blad ***

    Od października mają być znaczące (naprawdę duże) zmiany w opłatach ....
    w tym brak opłaty za millenet, bankolinię, przelewy wewnętrzne, a także ...
    zewnętrzne (sic!), ale też opłaty za wypłaty w obcych bankomatach wzrosną do
    5 PLN, ale z Euronetu i bankomatów Millennium - 0 PLN (będzie rozróżnienie
    między tymi bankomatami, na razie tego nie ma).
    Oczywiście w zależności od posiadanego rachunku.
    cdn ...
    ;)

  • 6. Data: 2003-09-04 19:07:25
    Od: "Dżony Bigut" <d...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > między tymi bankomatami, na razie tego nie ma).
    > Oczywiście w zależności od posiadanego rachunku.
    no fakt zmiany spore. ale czy na lepsze? zależy jak dla kogo.
    więcej:
    http://www.bankmillennium.pl/Millennium/aktualnosci/
    ?_a=7667

    Pozdrawiam
    DżonyBigut

  • 7. Data: 2003-09-05 08:20:21
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    Cholera, to teraz będę płacił 6 zł. zamiast 2 zł. za prowadzenie
    rachunku. Kurcze powinienem był zrezygnować z mego AmExa, a tu za chwilę
    dostanę nowego. VE też już mniej atrakcyjna z powodu tych 5 zł. od
    transakcji.

  • 8. Data: 2003-09-05 08:54:57
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>
    napisał w wiadomości news:bj9h3b$8j9$1@pippin.warman.nask.pl...
> [...]
    > rachunku. Kurcze powinienem był zrezygnować z mego AmExa, a tu za chwilę
    > dostanę nowego. VE też już mniej atrakcyjna z powodu tych 5 zł. od

    Tak sie zastanawiam: mam VC, ale sporadycznie przekraczam 500zl, mam
    Millennium Extra, z ktorego aktywnie korzystam (kilkanascie zlotych odsetek
    co miesiac), ale napewno nie na srednia kwote 2500zl, bo takiego limitu nie
    mam przyznanego. Ale gdyby to podsumowac to lacznie moze bym sie zalapal?

    Z drugiej strony teraz co miesiac place 2zl za prowadzenie rachunku i 2zl za
    bankolinie (Millenet na razie za darmo), wiec jesli bym sie zalapal na 4zl
    prowizje to byloby raczej bez zmian dla mnie. Za 6zl to tak jakby
    wprowadzili oplaty za Millenet.

    Jest tez ta oplata 5zl za wyplate z obcych bankomatow - i tak VE uzywam do
    wyplaty tylko po za granicami Polski lub sporadycznie w oddzialach
    Millennium, wiec chyba nie jest tak jeszcze zle jesli te 5zl bedzie
    dotyczylo takze zagranicznych bankomatow bez wzgledu na sume wyplaty.

    Zastanawia mnie tylko jakie beda oplaty za przelewy zewnetrzne w Millenecie
    (takie jak w czasowo zawieszonej dla Millenetu TOiP?) i czy wreszcie dadza
    mozliwosc samodzielnego przelewania srodkow miedzy Millennium Extra i
    Unikontem w obie strony.

    Ja jak narazie nie dostrzegam wielkiej rewolucji w cenach. Ani na plus ani
    na minus.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 9. Data: 2003-09-05 09:50:13
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    > Ja jak narazie nie dostrzegam wielkiej rewolucji w cenach. Ani na plus ani
    > na minus.

    No to ja dodam cos od siebie...
    Mam Millepensje i jak na razie mam gratis: prowadzenie rachunku,
    bankolinie, 10 pierwszych wyplat z bankomatow Mille/Euronet, millenet.
    Wg nowej tabeli prowadzenie pozostaje gratis, bo przekraczam 500 zl na
    amexie, bankolinia i millenet tez gratis, wyplaty z bankomatow mille
    gratis, ale z euronetu juz 1 zl.
    O 5 zl za obce bankomaty (w tym zagraniczne) juz krzyczeli dawno :-)

    Poniewaz wyplacam praktycznie tylko z euronetow (5-7 wyplat miesiecznie),
    to trzeba bedzie przejsc na Unikonto Premium, gdzie nie musze przelewac
    pensji, a bede mial nawet przelewy zewnetrzne gratis przez millenet (w
    millepensji beda po 0,50 zl). Oplata za prowadzenie nadal 0, bo spelniam
    jeden z tychch nowych warunkow.

    Pozdrawiam
    Radek