  • 1. Data: 2004-12-20 11:00:53
    Temat: Re: Przelew miedzy Inteligo a mBankiem
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    on 2004-12-20 12:01 Kromer said the following:
    > Witam!
    >
    > W ostatni piatek kolo 22 dokonalem przelewu z mojego konta w Inteligo na
    > konto odbiorcy w mBanku. Kiedy wedlug wszelkiego prawdopodobienstwa
    > pieniadze powinny dotrzec na to konto? Czy to prawda, ze w weekend sie nie
    > ksieguje?

    Dziś ok 12:30

    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 3. Data: 2004-12-20 11:05:16
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    Kromer <g...@N...pl> writes:

    > Witam!
    >
    > W ostatni piatek kolo 22 dokonalem przelewu z mojego konta w Inteligo na
    > konto odbiorcy w mBanku. Kiedy wedlug wszelkiego prawdopodobienstwa
    > pieniadze powinny dotrzec na to konto?

    Dzisiaj, nie pamiętam dokładnych godzin ale niezbyt późno.

    > Czy to prawda, ze w weekend sie nie ksieguje?

    W weekend nie działa KIR - czyli instytucja, która zapewnia przelewy
    pomiędzy bankami.

    Przelew złożony w mbanku o 22 w piątek faktycznie wyszedł z mbanku
    dopiero dzisiaj, pierwszą sesją.

    Notabene inteligo, gdy składasz przelew, pokazuje Ci taką informację
    (tj. informuje kiedy naprawdę on wyjdzie). mbank niestety nie.

  • 4. Data: 2004-12-20 12:02:33
    Od: Kromer <g...@N...pl>

    Marcin Kasperski wrote:

    > Notabene inteligo, gdy składasz przelew, pokazuje Ci taką informację
    > (tj. informuje kiedy naprawdę on wyjdzie). mbank niestety nie.

    Przyznaje, ze nie zwrocilem na to uwagi podczas dokonywania przelewu, ale
    przed momentem zajrzalem do "Historii rachunku" i przy wspomnianej
    transakcji napisano, ze data ksiegowania i data transakcji to 17 grudnia
    (znaczy piatek). Wiec zostalo zaksiegowane 17-tego czy nie?

    K.

  • 5. Data: 2004-12-20 12:04:48
    Od: "StrongMan" <e...@n...dziala>

> [...]
    > transakcji napisano, ze data ksiegowania i data transakcji to 17 grudnia
    > (znaczy piatek). Wiec zostalo zaksiegowane 17-tego czy nie?

    Jesli zdefiniowales przelew o godzinie 22 w piatek to nie ma sily, przelew z
    inteligo wyszedl dopiero dzis okolo 8.15 rano... _Powinien_ dotrzec do
    mbanku pierwsza sesja ok 12.30, ale moze sie zdarzyc, ze srodki beda
    dostepne na rachunku w mbanku po godzinie 15.30 (po II sesji), a nawet ok
    18.30 (po III sesji).

    --
    Pozdrowienia

  • 6. Data: 2004-12-20 12:08:45
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

> [...]
    > transakcji napisano, ze data ksiegowania i data transakcji to 17 grudnia
    > (znaczy piatek). Wiec zostalo zaksiegowane 17-tego czy nie?

    mbank tak ma (wiele innych banków zresztą też). Zaksięgowali ci
    17-go. Niemniej jednak, pieniądze fizycznie z banku wyszły dopiero
    dziś. Odsetki za te dni stanowią niewielki a miły prezent dla banku.

    Na drugi raz przy zlecaniu przelewów z mbanku po bodajże 15:00 (ktoś
    mnie poprawi?, o której mbank zamyka ostatni elixir?) radzę od razu
    ustawiać jako datę następny dzień roboczy.

  • 7. Data: 2004-12-20 12:21:56
    Od: Kromer <g...@N...pl>

    Marcin Kasperski wrote:

> [...]
    > mnie poprawi?, o której mbank zamyka ostatni elixir?) radzę od razu
    > ustawiać jako datę następny dzień roboczy.

    Dziekuje za informacje.
    BTW mam wrazenie, ze doszlo do malego nieporozumienia. Ja mam konto w
    Inteligo i z niego robilem przelew DO mbanku.

    K.

  • 8. Data: 2004-12-20 12:23:14
    Od: Kromer <g...@N...pl>

    StrongMan wrote:

> [...]
    > mbanku pierwsza sesja ok 12.30, ale moze sie zdarzyc, ze srodki beda
    > dostepne na rachunku w mbanku po godzinie 15.30 (po II sesji), a nawet ok

    Rozumiem. Dziekuje. To mnie uspokoilo :-)

    K.

  • 9. Data: 2004-12-20 12:29:32
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    Kromer <g...@N...pl> writes:

    > Dziekuje za informacje.
    > BTW mam wrazenie, ze doszlo do malego nieporozumienia. Ja mam konto w
    > Inteligo i z niego robilem przelew DO mbanku.

    Jeśli robiłeś przelew z inteligo, to:
    a) na ekranie potwierdzania miałeś podaną datę 20-go
    b) w historii też będziesz miał datę 20-go (natomiast 17-go miałeś
    w 'zablokowanych środkach')
    c) odsetki za weekend dostaniesz

  • 10. Data: 2004-12-20 12:48:36
    Od: "StrongMan" <e...@n...dziala>

    > c) odsetki za weekend dostaniesz

    pod warunkiem, ze nie zablokowales srodkow przy definiowaniu przelewu

    --
    Pozdrowienia