  • 1. Data: 2004-12-20 12:05:49
    Temat: Regulamin i warunki korzystania z wpłatomatów mBanku
    Od: "StrongMan" <e...@n...dziala>

    Jest takowy gdzies dostepny w necie? Na stronach mBanku nie moge znalezc,
    mLinki nic nie wiedza i twierdza ze nie ma takowego..... Czy to mozliwe,
    zeby nie bylo tak istotnego regulaminu?

    --
    Pozdrowienia

  • 2. Data: 2004-12-20 17:48:37
    Od: "Jurek" <n...@p...onet.pl>

    A jest chociaz instrukcja obslugi? (Nie chodzi mi o to, co sie wyswietla na
    ekraniku)

    Pozdrawiam
    Jurek

  • 3. Data: 2004-12-21 09:36:20
    Od: "StrongMan" <e...@n...dziala>

    Użytkownik "Jurek" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:cq73i1$e10$1@nemesis.news.tpi.pl... A jest chociaz instrukcja obslugi?
    (Nie chodzi mi o to, co sie wyswietla na
    > ekraniku)
    > Pozdrawiam

    No jest tylko to, co mozna znalezc na stronach mbanku przy bankomacie
    depozytowym.. I nic wiecej niestety....

    --
    Pozdrowienia

  • 4. Data: 2004-12-21 19:32:29
    Od: "Jurek" <n...@p...onet.pl>

    No, jesli tak, to moze nie jestem calkiem slepy.
    Na stronie nic konkretnego, kolo maszynki pusto, personel kompletnie
    niekompetentny w tej sprawie.
    I ja mam tam wkladac pieniadze?
    No powiedzmy, ze sie skusze.
    Ale jak przekonac normalnego czlowieka? Nieporozumienie towarzyskie, a nie
    udogodnienie.
    Myslalem, ze testy to juz sie odbyly jakis czas temu.
    Pozdrawiam
    Jurek

  • 5. Data: 2004-12-21 22:17:16
    Od: Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl>

    Dnia 04-12-21 20:32, Użytkownik Jurek napisał :
> [...]
    > udogodnienie.
    > Myslalem, ze testy to juz sie odbyly jakis czas temu.

    Hm, podszedłem, przeczytałem (komunikaty pokazują się na ekranie),
    włożyłem kartę, znowu przeczytałem kolejny komunikat, włożyłem
    pieniądze, zachrzęściło, pokazało na ekranie rozliczenie: ile i jakie
    banknoty włożyłem, pytanie o akceptacje, zaakceptowałe i szlus.
    Bankomaty też nie mają papierowej instrukcji obsługi wiszącej obok,
    wszystkie polecenia sczytuje się z ekranu. Za granicą to może być na
    dodatek język, którego nie kumasz.

    andy_nek

  • 6. Data: 2004-12-22 02:45:15
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Jurek" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >A jest chociaz instrukcja obslugi? (Nie chodzi mi o to, co sie wyswietla na
    > ekraniku)

    Niedawno w Gorzowie Wlkp. pojawił się taki wpłatomat :-)
    Obsługa jest banalna:

    - wkładamy kartę
    - na ekranie pojawia się napis w stylu "czy chcesz wpłacić pieniądze na
    rachunek do któego została wydana karta xxxx..."
    - nastepnie po zatwierdzeniu, pojawia się napis aby wsunąć pieniądze.
    Obojętnie jak ułożone - do 60 sztuk banknotów
    - po wsunięciu kasy wpłatomat troche "pomieli" naszymi pieniędzmi i
    przedstawi nam do zaakceptowania zestawienie ile i jakich banknotów
    wpłaciliśmy
    - gotówka zostanie zdeponowana (chyba, że nie zaakceptujemy zestawienia -
    zostanie nam zwrócona)
    - otrzymamy potwierdzenie
    - wpłatomat sie spyta, czy chcemy dokonać kolejnej operacji. Gdy wciśniemy
    "nie", to ooda nam kartę

    Wg mnie jest jeden błąd... Najpierw otrzymujemy potwierdzenie, a później
    kartę... Przez taki stan rzeczy raz mało co karty nie zapomniałem. Człowiek
    przyzwyczajony ze potwierdzenie zawsze na samym końcu z bankomatu wychodzi
    :))

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 7. Data: 2004-12-22 11:16:32
    Od: "Jurek" <n...@p...onet.pl>

    Racja!
    Tyle, ze bankomatow sa tysiace, a wplatomatow mBanku kilka. Bankomaty sa dla
    wszystkich, a funkcja depozytowa tych urzadzen ma sluzyc klientom "jedynego"
    banku, na dodatek nie sadze, zeby byly szczegolnie oblegane przez
    cudzoziemcow.
    Istnieje roznica zasadnicza miedzy informacja "przed", a "w trakcie".
    Na dodatek czasami informacja ta ma dosc zagadkowa postac, jak na przyklad
    "Awaria modulu kasowego".
    Jest to kwestia podejscia do klienta. Wielu sobie poradzi, ba, chetnie
    powalczy z nowa maszyna. Wielu sprawnych inaczej bedzie mialo opory.
    Dla mnie pomysl, zeby wlozyc 6000 zlotych w jakas dziure bez jasnych zasad,
    wydaje sie dosc rozpaczliwy. Oczywiscie moge zaczac (zapewne) od 10 zlotych.
    To kwestia podejscia banku i jego pracownikow do swoich klientow.
    Pozdrawiam
    Jurek

  • 8. Data: 2004-12-22 19:07:21
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 22 Dec 2004 03:45:15 +0100, "kovalek" <k...@o...pl> wrote:

> [...]
    >przyzwyczajony ze potwierdzenie zawsze na samym końcu z bankomatu wychodzi
    Zapomnij o tym przyzwyczajeniu przy wyjazdach zagranicznych...

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 9. Data: 2004-12-23 11:24:23
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    WAM napisał(a):

    > Zapomnij o tym przyzwyczajeniu przy wyjazdach zagranicznych...

    I przy korzystaniu z bankomatów Mille. :-)

  • 10. Data: 2004-12-26 18:09:33
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 22 Dec 2004 03:45:15 +0100, "kovalek" <k...@o...pl> wrote:

    >- gotówka zostanie zdeponowana (chyba, że nie zaakceptujemy zestawienia -
    >zostanie nam zwrócona)

    posortowana? :-)
    --
    Jarek Andrzejewski