  • 1. Data: 2004-12-19 20:25:55
    Temat: Kredyt Inteligo
    Od: Bogusz <b...@p...onet.pl>

    Pytanie do innych posiadacy tego produktu.
    Ostatnio splaciłem zadłużenie, plus od razu odsetki.
    W wyniku tego środki dostępne patrząc z kontekstu moich rachunkow to
    3500,39.
    Wchodze w szczegóły tego rachunku, a tam dostępne środki to 3500,78
    (dlatego bo 78=2x39?Ale dlaczego?).

    Pomimo, ze 2 grudnia spłaciłem cale zadłuzenie plus odsetki, to 5
    grudnia mialem monit o wplate minimalna w wysokosci 1 grosza.Wpłąciłem,
    co mi tam...
    Jednak w historii rachunku nie ma tej spłaty minimalnej a salda sie
    zgadzaja. Jakim cudem?

    Zadzwoniłem na 0800, tam poproszono abym w tej sprawie zadzwonił w
    poniedziałek.

    O sso chodzzi?!
    Czy ktoś z Was też zauważył nietypowe zachowanie się tego konta?

    Pozdrawiam
    Bogusz.

    No SIG

  • 2. Data: 2004-12-22 17:44:45
    Temat: Re: Kredyt Inteligo
    Od: mlody_book <a...@g...pl>

    Bogusz napisał(a):
> [...]
    > poniedziałek.
    >
    > O sso chodzzi?!
    > Czy ktoś z Was też zauważył nietypowe zachowanie się tego konta?

    Moze o to, ze splata ma nastapic w ciagu trzech czy czterech dni
    roboczych okreslonych regulaminem. Czyli dostajesz powiadomienie o
    minimalnej kwocie spłaty (5% + odsetki) i wtedy spłacasz. W tym
    przypadku moze to byc blad systemu. Kiedy minie okres rozliczeniowy
    kresytu wszystko powinno być ok i dlatego pewnie prosili Cię o okntakt
    później.