  • 1. Data: 2004-12-20 10:20:35
    Temat: [VW] przelewy i zlecenia z Plus Konta
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Mając przyzwyczajenia z mBanku robiłem dotychczas tak, że najpierw
    przelewałem z Plus Konta na e-direct a potem z e-direct robiłem
    właściwe zlecenie lub przelew. Dopiero dziś zauważyłem, że z Plus Konta
    mogę robić zlecenia i przelewy bezpośrednio.
    Czy napewno czegoś nie przeoczyłem w funkcjonalności serwisu lub w TOiP?

  • 2. Data: 2004-12-20 10:21:06
    Temat: Re: [VW] przelewy i zlecenia z Plus Konta
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    on 2004-12-20 11:20 jureq said the following:
> [...]
    > mogę robić zlecenia i przelewy bezpośrednio.
    > Czy napewno czegoś nie przeoczyłem w funkcjonalności serwisu lub w TOiP?

    A skąd my mamy to wiedzieć?
    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 3. Data: 2004-12-20 10:22:45
    Od: "filigaro" <f...@o...pl>

    Użytkownik "jureq" <j...@X...to.z.adresuX.op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mogę robić zlecenia i przelewy bezpośrednio.
    > Czy napewno czegoś nie przeoczyłem w funkcjonalności serwisu lub w TOiP?

    Nie. Plus Konto umożliwia takie przelewy za free.

  • 4. Data: 2004-12-20 12:17:07
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

> [...]
    > mogę robić zlecenia i przelewy bezpośrednio.
    > Czy napewno czegoś nie przeoczyłem w funkcjonalności serwisu lub w TOiP?

    wczesniej przeoczyles :-)
    wlasnie chyba wszyscy robia tak zlecenia i obsluge np. PZ czy inne sprawy z
    PlusKonta. e-direkt mi jest potrzebne wylacznie do tokena i czasami do
    wyplaty gotowki.

    D.