    From: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przelew miedzy Inteligo a mBankiem
    Date: Mon, 20 Dec 2004 12:05:16 +0100

    Kromer <g...@N...pl> writes:

    > Witam!
    >
    > W ostatni piatek kolo 22 dokonalem przelewu z mojego konta w Inteligo na
    > konto odbiorcy w mBanku. Kiedy wedlug wszelkiego prawdopodobienstwa
    > pieniadze powinny dotrzec na to konto?

    Dzisiaj, nie pamiętam dokładnych godzin ale niezbyt późno.

    > Czy to prawda, ze w weekend sie nie ksieguje?

    W weekend nie działa KIR - czyli instytucja, która zapewnia przelewy
    pomiędzy bankami.

    Przelew złożony w mbanku o 22 w piątek faktycznie wyszedł z mbanku
    dopiero dzisiaj, pierwszą sesją.

    Notabene inteligo, gdy składasz przelew, pokazuje Ci taką informację
    (tj. informuje kiedy naprawdę on wyjdzie). mbank niestety nie.