  • 1. Data: 2009-02-18 14:43:46
    Temat: MOBILIZACJA :) - M ma prośbę do klientów :)
    Od: " " <b...@g...pl>

    MOBILIZACJA :) - M ma prośbę do klientów :)

    Witajcie :)

    Pojawiło się coś nowego a mianowicie Ankieta w sparcie kart MasterCard - a
    właściwie ich wyboru.... dlatego nasza mobilizacja - suszyć głowy i dręczyć
    myszki! Klikać!

    http://www.mbank.pl/indywidualny/karty/ankieta.html

    Narze kacie na M - macie okazje się wykazać!

  • 2. Data: 2009-02-18 14:55:20
    Temat: Re: MOBILIZACJA :) - M ma prośbę do klientów :)
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    <b...@g...pl> news:gnh6r2$poi$1@inews.gazeta.pl

    > Pojawiło się coś nowego a mianowicie Ankieta w sparcie kart MasterCard - a
    > właściwie ich wyboru.... dlatego nasza mobilizacja - suszyć głowy i
> [...]

    Tylko, że by z te ankiety nie skończyły się na samy medialnym szumie jak
    miało to miejsce w przeszłości. MC w ofercie mBanku cieszy, ale do póki go w
    ręce mieć nie będę miał nie uwierzę :)

    PS. Ma ktoś może namiary na wizerunki kart jakie mogli wybierać klienci
    mBanku w Czechach i na Słowacji kiedy "kwiatek" wchodził do ich krajów?
    Nieudolnie szukam od dłuższego czasu wizerunku/projektu karty z czarnymi
    kwiatkami mBanku na białym tle (IMO rewelacyjny projekt, który niestety nie
    został wybrany). Jeżeli ktoś ma gdzieś na swoim dysku ów projekt/zdjęcie i
    mógł by się nim podzielić będę bardzo wdzięczny.

    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2009-02-18 14:56:15
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    śro, 18 lut 2009 o 15:43 GMT, napisał(a):

    > Narze kacie na M - macie okazje się wykazać!

    Ciekawe dlaczego tylko nr4 ma chipa, a reszta nie? :)

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ Przychodzi baba do lekarza i mowi: ]
    [ Ekg: #3781111 ][ Panie lekarz za ile wyzdrowieje? ]

  • 4. Data: 2009-02-18 14:57:53
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Brzezi" news:slrn.pl.gpo8cf.cbc.brzezi@localhost.localdomain

    > Ciekawe dlaczego tylko nr4 ma chipa, a reszta nie? :)

    I ciekawe czemu wśród tych projektów nie ma żadnego Maestro...

    PS. IMO projektanci się nie popisali... :(

  • 5. Data: 2009-02-18 15:52:43
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    b...@g...pl wrote:

    > http://www.mbank.pl/indywidualny/karty/ankieta.html
    >

    > Narze kacie na M - macie okazje się wykazać!

    Ale obrzydliwe.
    Niestety nie moge glosowac, bo nie ma opcji 'zadna'.

  • 6. Data: 2009-02-18 16:11:49
    Od: Końrad N.S. <n...@e...me>

    Użytkownik <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > MOBILIZACJA :) - M ma prośbę do klientów :)
    > Pojawiło się coś nowego a mianowicie Ankieta w sparcie kart MasterCard
    > http://www.mbank.pl/indywidualny/karty/ankieta.html

    projekty zlecono chyba w jakimś marsjańskim przedszkolu.

    dla mnie szokująco brzydkie: infantylne, krzykliwe, bezładne, niepoważne. wyjmę
    taką kartę nr 1 lub 7 z portfela i kasjerka w markecie mnie opluje parskając
    śmiechem.

  • 7. Data: 2009-02-18 16:17:34
    Od: Końrad N.S. <n...@e...me>

    > Ale obrzydliwe.
    > Niestety nie moge glosowac, bo nie ma opcji 'zadna'.

    napisałem do mbanku o dodanie opcji:

    "8. zwymiotowałem".

  • 8. Data: 2009-02-18 16:21:15
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Feb 18, 4:52 pm, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > Ale obrzydliwe.
    > Niestety nie moge glosowac, bo nie ma opcji 'zadna'.

    Ta ankieta to musi byc jakis zart. Po prostu.

  • 9. Data: 2009-02-18 16:37:35
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 18 Lut, 09:56, Brzezi <b...@g...com> wrote:

    > Ciekawe dlaczego tylko nr4 ma chipa, a reszta nie? :)

    Zebysmy mogli w pelni docenic urok i artyzm szaty graficznej
    pozostalych szesciu? ;)

  • 10. Data: 2009-02-18 16:46:04
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Końrad N.S." news:gnhbvq$2s07$1@opal.icpnet.pl

> [...]
    wyjmę
    > taką kartę nr 1 lub 7 z portfela i kasjerka w markecie mnie opluje

    Widzę, że mamy podobne podejście :)
    Jeżeli mnie pamięć nie myli podobne szkarady karciane mBank proponował
    klientom w ramach podobnej akcji kilkanaście miesięcy temu (to chyba była
    jakaś mini przymiarka do wprowadzania kart z CHIPem). Na całe szczęście
    żadne z przedstawionych projektów nie weszły do obiegu - uff. Miejmy
    nadzieję, że z tymi projektami mBankowych mastercardów będzie podobnie.