  • 1. Data: 2008-02-24 20:21:38
    Temat: Prośba o wypełnienie ankiety (atrakcyjność sieci bankomatów) - upominki!
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    Witam,

    Mam prośbę o pomoc w zaliczeniu zadania na studiach, w których uczęszczam.
    Będę wdzięczny za poświęcenie 5 minut czasu na wypełnienie ankiety
    http://webankieta.pl/ankiety/w1hppiabac48.
    Serdecznie dziękuję.

    Filip Wyszomirski

    P.S. Dla uczestników, którzy podadzą swój adres e-mail na końcu ankiety
    przewidziałem upominki - 6 breloczków z miniramkami LCD 1,5 cala. Upominki
    otrzymają osoby, które wypełniły wg kolejności ankietę nr 1, 20, 40, 60, 80
    i 100.

  • 2. Data: 2008-02-24 20:31:30
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    rsa127 pisze:
> [...]
    > otrzymają osoby, które wypełniły wg kolejności ankietę nr 1, 20, 40, 60, 80

    Ta "ankieta" jest totalnie bez sensu - nie można wybrać takiej samej
    oceny dla kilku pól nie mówiąc już o tym że brakuje jednej wartości by
    wypełnić wszystkie pola. Przynajmniej na FF tak to się zachowuje...

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 3. Data: 2008-02-24 20:31:38
    Od: "Parl Dro" <p...@p...onet.pl>

    > Mam prośbę o pomoc w zaliczeniu zadania na studiach, w których uczęszczam.
    > Będę wdzięczny za poświęcenie 5 minut czasu na wypełnienie ankiety
> [...]

    Najpierw może pomyśl nad jej dopracowaniem technicznym. Choćby chciał to jej nie
    wypełni.

    Pozdrawiam
    Parl Dro

  • 4. Data: 2008-02-24 20:40:17
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 24 Lut, 21:21, "rsa127" <r...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > otrzymają osoby, które wypełniły wg kolejności ankietę nr 1, 20, 40, 60, 80

    Ankieda jest "wadliwa" - trzeba obowiazkowo podac 11 parametrow a jest
    tylko 10 pol do wprowadzania - nie przepuszcza dalej, mimo, ze
    wypelnia sie wszystkie dostepne pola

  • 5. Data: 2008-02-24 20:42:54
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "rsa127" <r...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    >
    > Mam prośbę o pomoc w zaliczeniu zadania na studiach, w których uczęszczam.
    > Będę wdzięczny za poświęcenie 5 minut czasu na wypełnienie ankiety

    brakuje mi (przy radiobuttonach) 2 wartości: "nie wiem" i "nie obchodzi mnie"
    No i to jakieś nieporozumienie, żeby przy ocenie sieci nie można było wybrać
    2 razy tej samej wartosci dla różnych cech.

    KJ

  • 6. Data: 2008-02-24 20:44:29
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:fpsjkk$sts$1@news.onet.pl, *rsa127* wrote:

    > Mam prośbę o pomoc w zaliczeniu zadania na studiach, w których
    > uczęszczam. Będę wdzięczny za poświęcenie 5 minut czasu na
    > wypełnienie ankiety http://webankieta.pl/ankiety/w1hppiabac48.

    Zajebista ankieta.
    Swietnie ze nie da sie jej wypelnic.
    Tak trzymac !!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111jedenjedne
    Magistra powinni ci dac za samo opracowanie takiego
    gniota1111111111111111!!!!!!!!!!!!!!!!

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 7. Data: 2008-02-24 20:53:40
    Od: tenesu <n...@a...com>

    darnok pisze:

    > Swietnie ze nie da sie jej wypelnic.

    święte słowa. zniechęciłem się. a tak chciałem dostać ten breloczek :-) :-)

    --
    tenesu

  • 8. Data: 2008-02-24 23:12:24
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "rsa127" <r...@p...onet.pl> writes:

    > Mam prośbę o pomoc w zaliczeniu zadania na studiach, w których
    > uczęszczam.

    Taaaak, pewnie.

    > P.S. Dla uczestników, którzy podadzą swój adres e-mail na końcu ankiety
    > przewidziałem upominki - 6 breloczków z miniramkami LCD 1,5 cala.

    Do odbioru w oddziale czy przyjda poczta? :-)
    --
    Krzysztof Halasa

  • 9. Data: 2008-02-25 10:06:23
    Od: "jb" <a...@o...pl>

    Użytkownik "rsa127" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > otrzymają osoby, które wypełniły wg kolejności ankietę nr 1, 20, 40, 60,

    Breloczek, dla każdego komu uda się ją wypełnić.
    Ja poległem :)

  • 10. Data: 2008-02-26 00:43:26
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > otrzymają osoby, które wypełniły wg kolejności ankietę nr 1, 20, 40, 60,

    Witam,

    Serdecznie dziękuję za chęć wypełnienia ankiety i krytyczne uwagi (w części
    słuszne, za co przepraszam). Obecnie ankietę daje się wypełnić. Adres jest
    bez zmian http://webankieta.pl/ankiety/w1hppiabac48.

    Od razu napiszę, że ze względu na metodologię stosowanej w pracy metody,
    konieczne jest ustalenie kolejności kryteriów (nie ma możliwości nadania tej
    samej oceny dla różnych kryteriów). Podobnie nadal nie jest dostępna opcja
    "nie wiem" czy "nie obchodzi mnie", gdyż nie pozwoli mi to na wykorzystanie
    danej ankiety.

    W związku z niedogodnościami, osobom które na forum zgłosiły uwagi do
    ankiety do obecnej chwili, po wypełnieniu ankiety i przesłaniu poprzez
    niniejsze forum potwierdzenia tego faktu, gwarantuję otrzymanie breloczka.

    Jeszcze raz dziękuję za uwagi i uprzejmie proszę o ponowną próbę.

    Pozdrawiam,
    Filip Wyszomirski