eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProśba o wypełnienie ankiety (atrakcyjność sieci bankomatów) - upominki! › Re: Prośba o wypełnienie ankiety (atrakcyjność sieci bankomatów) - upominki!
    From: "rsa127" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Prośba o wypełnienie ankiety (atrakcyjność sieci bankomatów) -
    upominki!
    Date: Tue, 26 Feb 2008 01:43:26 +0100

    Użytkownik "rsa127" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:fpsjkk$sts$1@news.onet.pl...
    > Witam,
    >
    > Mam prośbę o pomoc w zaliczeniu zadania na studiach, w których uczęszczam.
    > Będę wdzięczny za poświęcenie 5 minut czasu na wypełnienie ankiety
    > http://webankieta.pl/ankiety/w1hppiabac48.
    > Serdecznie dziękuję.
    >
    > Filip Wyszomirski
    >
    > P.S. Dla uczestników, którzy podadzą swój adres e-mail na końcu ankiety
    > przewidziałem upominki - 6 breloczków z miniramkami LCD 1,5 cala. Upominki
    > otrzymają osoby, które wypełniły wg kolejności ankietę nr 1, 20, 40, 60,
    > 80 i 100.

    Witam,

    Serdecznie dziękuję za chęć wypełnienia ankiety i krytyczne uwagi (w części
    słuszne, za co przepraszam). Obecnie ankietę daje się wypełnić. Adres jest
    bez zmian http://webankieta.pl/ankiety/w1hppiabac48.

    Od razu napiszę, że ze względu na metodologię stosowanej w pracy metody,
    konieczne jest ustalenie kolejności kryteriów (nie ma możliwości nadania tej
    samej oceny dla różnych kryteriów). Podobnie nadal nie jest dostępna opcja
    "nie wiem" czy "nie obchodzi mnie", gdyż nie pozwoli mi to na wykorzystanie
    danej ankiety.

    W związku z niedogodnościami, osobom które na forum zgłosiły uwagi do
    ankiety do obecnej chwili, po wypełnieniu ankiety i przesłaniu poprzez
    niniejsze forum potwierdzenia tego faktu, gwarantuję otrzymanie breloczka.

    Jeszcze raz dziękuję za uwagi i uprzejmie proszę o ponowną próbę.

    Pozdrawiam,
    Filip Wyszomirski