  • 11. Data: 2008-02-26 06:50:55
    Temat: Re: Prośba o wypełnienie ankiety (atrakcyjność sieci bankomatów) - upominki!
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:fpvnbe$nvv$1@news.onet.pl, *rsa127* wrote:

    > Serdecznie dziękuję za chęć wypełnienia ankiety i krytyczne uwagi (w
    > części słuszne, za co przepraszam). Obecnie ankietę daje się
    > wypełnić. Adres jest bez zmian http://webankieta.pl/ankiety/w1hppiabac48.
    > W związku z niedogodnościami, osobom które na forum zgłosiły uwagi do
    > ankiety do obecnej chwili, po wypełnieniu ankiety i przesłaniu poprzez
    > niniejsze forum potwierdzenia tego faktu, gwarantuję otrzymanie
    > breloczka.
    > Jeszcze raz dziękuję za uwagi i uprzejmie proszę o ponowną próbę.

    Eee strasznie upierdliwie sie ja nadal wypelnia choc teraz juz sie
    faktycznie da.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 12. Data: 2008-02-26 09:13:45
    Od: "xXx" <n...@o...pl>

> [...]
    >
    > Witam,
    >
    > Serdecznie dziękuję za chęć wypełnienia ankiety i krytyczne uwagi (w części
    > słuszne, za co przepraszam). Obecnie ankietę daje się wypełnić. Adres jest
    > bez zmian http://webankieta.pl/ankiety/w1hppiabac48.
    >
    > Od razu napiszę, że ze względu na metodologię stosowanej w pracy metody,
    > konieczne jest ustalenie kolejności kryteriów (nie ma możliwości nadania tej
    > samej oceny dla różnych kryteriów). Podobnie nadal nie jest dostępna opcja
    > "nie wiem" czy "nie obchodzi mnie", gdyż nie pozwoli mi to na wykorzystanie

    Bez sensu ta metodologia, nie moze dac poprawnych wynikow. Nie wszystkie
    kryteria ktore tam sa podane maja dla mnie znaczenie. Ponadto jak mam ocenic np.
    bankomaty Kredyt Banku czy eCard jak nigdy z nich nie korzystalem i nawet nie
    wiem gdzie sie znajduja ? Jak mam ocenic niskie nominaly, kiedy nie wiem czy
    dany bankomat w ogole takie posiada, zawsze wyplacam co najmniej 50 zl. Podobnie
    dodatkowe funkcje, nie korzystam z zadnych i nie wiem nawet jakie sa. To co mam
    wpisac, maksimum czy minimum punktow ? Jak nie ma opcji "nie wiem/nie
    korzystam/nie obchodzi mnie" i ludzie wpisza cokolwiek aby przejsc przez ankiete
    to bedzie dawala falszywy wynik.
    A poza tym, czy pomiedzy bankomatami sa jakies roznice w szybkosci dzialania czy
    latwosci obslugi ? Bo ja nie zauwazylem zadnych pomiedzy Euronetem/BZ WBK czy
    cash4you. No ale powiedzmy ze w tych ostatnich zawsze mozna dac maksimum, ale co
    zrobic z pozostalymi pytaniami ?

  • 13. Data: 2008-02-26 09:44:27
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    rsa127 pisze:
    [...]

> [...]
    > "nie wiem" czy "nie obchodzi mnie", gdyż nie pozwoli mi to na wykorzystanie

    To jest bez sensu. Ja naprawdę nie wiem czy "Bankomaty dostępne tam,
    gdzie jeżdżę na wakacje" ma dla mnie znaczenie - głównie dlatego, że jak
    jadę na wakacje, to wogóle nie patrzę czy tam są bankomaty m*banków czy
    inteligo. Albo to czy bankomat jest "znanej sieci"

    KJ

  • 14. Data: 2008-03-02 09:53:15
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

> [...]
    > tej samej oceny dla różnych kryteriów). Podobnie nadal nie jest dostępna
    > opcja "nie wiem" czy "nie obchodzi mnie", gdyż nie pozwoli mi to na

    Wiesz co, Filip? Zapisz się najpierw na zajęcia z metodologii badań
    statystycznych, to nauczysz się sporządzać poprawne ankiety. Wtedy byłbyś w
    stanie przypisać wagę do określonych kombinacji odpowiedzi albo ustalać
    stopień reprezentatywności danego zestawu odpowiedzi i nie miałbyś żadnego
    problemu z "nie wiem".
    Są nawet specjalne programy do takich celów - np. Statistica albo SPSS.