    From: BAH <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Promocja Inteligo
    Date: Sat, 13 Apr 2002 18:19:21 +0200
    Sender: b...@p...onet.pl@pa97.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl

    On Sat, 13 Apr 2002 12:28:18 +0200, "Szymon" <w...@p...com> wrote:

    >Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    >Ja tez nieczesto. Ale jesli zdazylo sie kilka razy. Jesli mozna cos takiego
    >miec i do tego za darmo to czemu nie.

    Nie opowiadaj bajek.
    Płacisz za to konkretnym oprocentowaneim.
    Aby wybrac 5k trzeba je mieć na rachunku.
    Jak sie je ma, to oprocentowanie jest niższe niz w mbanku
    a do tego dochodzą koszty prowizji (nie 2zł bo wypłąt musi być
    więcej.)
    Jeśli zaś nie masz kasy na rachunku, to musisz ja przelać do Inteligo,
    Równie dobrze możesz to zrobić do multibanku
    (którego VC płącisz taksówki :-)) ).

    >Najczesciej z mBanku przelew do Lukasa, a potem do bankomatu BZ WBK. Wlasnie
    >przed chwila oplacilem prowizje na Allegro w necie - VE Inteligo. Po prostu
    >korzystam z roznych kont/kart w zaleznosci od tego, ktora jest potrzebna.
    >Niemniej wydaje na obsluge kart/rachunkow 0zl rocznie.
    A co na to łyżka ? :-))

    BAH