  • 21. Data: 2009-02-21 16:30:44
    Temat: Re: Czy manipulowana opcjami, moim zdaniem zdecydowanie TAK!
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "czp" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gnnc80$45p$1@inews.gazeta.pl...

    > Wielu biznesmenów straciło czujność i w wpadło. Znajomy zachował zdrowy
    > rozsądek i jego firma nie ma problemów z opcjami.

    Zastanawiam sie w ilu przypadkach byla to uspiona czujnosc, a w ilu efekt
    skorupmowania osob decyzyjnych.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 22. Data: 2009-02-21 16:44:55
    Temat: Re: Prawda czy teoria spisku - co sądzicie?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    SDD wrote:
    > U?ytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisa? w wiadomo?ci

    > OK. tylko wez pod uwage, ze wsrod poszkodowanych sa tez spolki Skarbu
    > Panstwa, na ktory Ty i ja lozymy ze swoich podatkow. W jakims tam sensie
    > wiec nas tez wykiwano na jakas kase, bo teraz sie zrobi wieksza dziura i
    > kaza lozyc wiecej - ZUSy juz podniesli

    To nie zmienia tego co powiedziałem.
    Notomiast jak ktoś świadomie przepuścił kasę to powinien iść siedzieć i już.

  • 23. Data: 2009-02-21 18:24:35
    Od: sorden <s...@w...pl>

    SDD wrote:

    > Zastanawiam sie w ilu przypadkach byla to uspiona czujnosc, a w ilu efekt
    > skorupmowania osob decyzyjnych.

    10 tys. skorumpowanych osob ?

    --
    in

  • 24. Data: 2009-02-21 18:28:35
    Od: sorden <s...@w...pl>

    SDD wrote:

    > OK. tylko wez pod uwage, ze wsrod poszkodowanych sa tez spolki Skarbu
    > Panstwa, na ktory Ty i ja lozymy ze swoich podatkow.

    Chwila spolka to jest interes na ktory sie "łoży" czy tez ma on przynosić
    zyski, które ida do naszej kieszeni ?

    --
    in

  • 25. Data: 2009-02-21 21:48:26
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "sorden" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Chwila spolka to jest interes na ktory sie "łoży" czy tez ma on przynosić
    > zyski, które ida do naszej kieszeni ?

    Dopoki nalezy do Skarbu Panstwa, to ja bym wolal, by przynosil zyski, ktore
    szlyby do kieszeni tego Skarbu Panstwa. Im wiecej dywidend bedzie do neigo
    szlo tym jest szansa, ze ja bede musial mniej lozyc placac podatki.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 26. Data: 2009-02-21 21:49:15
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "sorden" <s...@w...pl> napisal w wiadomosci

    > 10 tys. skorumpowanych osob ?

    10 tys. debili na wysokich stanowiskach nieswiadomych tego, co to sa opcje?
    Nie wiem, co jest bardziej prawdopodobne i mneij absurdalne.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 27. Data: 2009-02-21 21:55:13
    Od: sorden <s...@w...pl>

    SDD wrote:

    > 10 tys. debili na wysokich stanowiskach nieswiadomych tego, co to sa
    > opcje? Nie wiem, co jest bardziej prawdopodobne i mneij absurdalne.

    Przestancie wreszcie opowiadac, ze oni nie widzieli co to opcje. Wiedzieli
    doskonale i byli przekonani ze na nich i spadku zlotowki zarobia krocie.
    Zafajdani hazardzisci!

    --
    in

  • 28. Data: 2009-02-21 22:04:46
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Przestancie wreszcie opowiadac, ze oni nie widzieli co to opcje. Wiedzieli
    > doskonale i byli przekonani ze na nich i spadku zlotowki zarobia krocie.
    > Zafajdani hazardzisci!

    Czy ja wiem, czy mieli zarobic krocie?
    Oni *kupowali* opcje, zeby *nie stracic* w wyniku *umoecnienia* sie
    zlotowki.
    Natomiast *wystawiali* jest po to, by *nie placic* premii opcyjnej za zakup.
    Tylko w takim ukladzie dlaczego zgodzili sie wystawic opcje na kilkakrotnie
    wieksze wartosci instrumentu bezoawego?
    Bo ja jeszcze bym zrozumial, gdyby wystawili na taki sam nominal - to by
    zadzialalo jak futures - nie ryzykuje spadku euro ale tez i moj zysk z
    tytulu dodatnich roznic kursowych pozra wystawione opcje i per saldo bede
    mial dokladnie tyle, ile bym mial, gdyby kurs euro zatrzymal sie w chwili,
    gdy zawieralem transakcje opcyjna.

    Ale jesli ktos wystawia po wyzszym kilkakrotnei nominale, to albo jest
    idiota, albo dostal prywatnie w lape od nabywcy wystawionej opcji.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 29. Data: 2009-02-22 00:15:01
    Od: sorden <s...@w...pl>

    SDD wrote:

    > Czy ja wiem, czy mieli zarobic krocie?
    > Oni *kupowali* opcje, zeby *nie stracic* w wyniku *umoecnienia* sie
    > zlotowki.

    Firmy, które kupily opcje w wysokosci wlasnych obrotow na walucie nie sa
    tematem disiejszych "dramatycznych newsow".
    Problem dotyczy hazardzistow, ktorzy chcieli sie *dorobić*.

    --
    in

  • 30. Data: 2009-02-22 08:01:36
    Od: MM <n...@i...pl>

    Zbigniew Demidowicz pisze:
    > A cio to takiego?

    To m.in. środowisko, które w Polsce lubi rzucać różne pomówienia bez
    związku z faktami za to samo bardzo się oburza gdy zostanie choćby
    merytorycznie skrytykowane. Czyli charakteryzuje się skrajną hipokryzją.

    Czyny pewnego redaktora tego dowodzą. Jako naczelny potrafił dopuszczać
    w gazecie zwykłe pomówienia (nieprawdziwe stwierdzenia co do faktów),
    sam zaś pozywa o krytykę, a więc subiektywne opinie.

    > żadnego argumentu.

    Tylko zdaje ci się, że zręcznie zmieniłeś temat. Jednak przypomnę, że
    wyraziłeś opinię co do publikatora a nie artykułu. Więc proszę o dowód
    na poparcie opinii co do publikatora, inaczej trzeba ją uznać bardziej
    za pustą propagandę niż merytoryczną krytykę.

    Nie sądzę, by Gazeta Polska odstępowała poziomem merytorycznym od innych
    polskich publikatorów (włącznie z największymi) a jedynie łatki
    propagandowe próbują nadać jej jakieś pejoratywne skojarzenia.

    > Tia..., zapomniał Waść uzupełnić kto za tym stoi. Podpowiem: &#8222;wiadomy
    układ&#8221; ;)

    W filmie masz wyłożone na tacy kto stał (opublikował) za tamtymi
    kłamstwami nt. Wolniewicza. Nie obejrzałeś filmu, który komentujesz czy
    tylko próbujesz bez argumentów zdewaluować wypowiedź rzeczową?

    --
    pzdr, MM
    http://finances.pl