  • 1. Data: 2009-02-20 18:57:46
    Temat: Alior - zaproszeni
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Dzisiaj w skrzynce pocztowej odnalazłem zaproszenie do odwiedzenia
    nowego oddziału Alior Banku :)

    Zaproszenie o dziwo wygląda ładnie i zawiera sensowne informacje (podają
    że konto jest bezpłatne, a karta płatne co w innych reklamach jakoś
    jest ukrywane). Na końcu zaproszenia są zdjęcia wszystkich pracowników
    ze wskazaniem kto jest kim.

    Co najważniejsze oddział jest czynny 8-18, a więc całkiem sensownie.

    Chodzi o oddział w Warszawie, al. Jana Pawła.

    Ciekawa akcja IMO.

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2009-02-20 21:50:51
    Temat: Re: Alior - zaproszeni
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 20 Lut, 13:57, Mithos <f...@a...pl> wrote:
    > Dzisiaj w skrzynce pocztowej odnalazłem zaproszenie do odwiedzenia
    > nowego oddziału Alior Banku :)

    No to jak w Ameryce! :)

    A z ciekawosci: wyslane na slepo do okolicznych mieszkancow, czy do
    aktualnego klienta zeby sie nie trudzil chodzac do dalszego oddzialu?

  • 3. Data: 2009-02-20 22:01:12
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    bradley.st pisze:
    > A z ciekawosci: wyslane na slepo do okolicznych mieszkancow, czy do
    > aktualnego klienta zeby sie nie trudzil chodzac do dalszego oddzialu?

    Do wszystkich. Ale i tak fajny sposób promocji nowego oddziału.

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2009-02-20 22:22:41
    Od: "Johnny B. Good" <r...@m...pl>

    > Do wszystkich. Ale i tak fajny sposób promocji nowego oddziału.

    Tym bardziej, że zapewne sam pracujesz w tym oddziale i tę promocję
    wymyśliłeś. Tę na grupie także

    Rafał

  • 5. Data: 2009-02-20 22:51:17
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 20 Lut, 17:22, "Johnny B. Good" <r...@m...pl> wrote:
    > Tym bardziej, że zapewne sam pracujesz w tym oddziale i tę promocję
    > wymyśliłeś. Tę na grupie także

    Az wszedlem na strone Alior Bank i zobaczylem pracownikow oddzialu.
    Uwazasz ze Mithos to Marta S. czy Slawomira G.? :)
    I czy sam rowniez wydrukowal ulotke i wlozyl do wlasnej skrzynki? :)

  • 6. Data: 2009-02-20 22:51:45
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Johnny B. Good pisze:
    > Tym bardziej, że zapewne sam pracujesz w tym oddziale i tę promocję
    > wymyśliłeś. Tę na grupie także

    Zapewne właśnie tak jest. Moja grupowa działalność i opinia na temat
    Aliora na pewno potwierdzają ww. tezę.

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2009-02-20 23:34:55
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Johnny B. Good" <r...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Tym bardziej, że zapewne sam pracujesz w tym oddziale i tę promocję
    > wymyśliłeś. Tę na grupie także

    Mithos pracuje prawdopodobnie także w oddziale BZWBK niedaleko mnie, bo ten
    bank mnie z kolei podobna ulotkę przysłał! :)

    marekz

    __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database
    3874 (20090220) __________

    http://www.eset.com

  • 8. Data: 2009-02-21 08:35:11
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:gnmuff$8ml$1@news.onet.pl...
> [...]
    >
    > Co najważniejsze oddział jest czynny 8-18, a więc całkiem sensownie.
    >
    > Chodzi o oddział w Warszawie, al. Jana Pawła.

    IMHO to nic nadzwyczajnego. Citi od lat wysyla takie informacje. Wydaje mi
    sie, ze dostalem kiedys takze w Millennium, ale jako dodatek do wyciagu.

    MK

  • 9. Data: 2009-02-21 08:53:52
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "MarekZ" news:gnneb4$11f$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > Mithos pracuje prawdopodobnie także w oddziale BZWBK niedaleko mnie, bo
    ten
    > bank mnie z kolei podobna ulotkę przysłał! :)

    A może Mithos ma klona i dlatego jesteśmy światkami takich pospolitych jaj
    :)