  • 1. Data: 2005-05-30 13:38:15
    Temat: Przygody z uśmiechniętym bankiem
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl>

    Witam!

    O BPHahaha będzie, gdyby ktoś miał wątpliwości ;)

    1. Konto za darmo przez rok - no dobra, potestujemy. Przeglądam ofertę BPH
    na stronie internetowej.
    2. Oooo, ale fajnie, mają kartę _debetową_ VISA Classic Silver - piszą, że
    wystarczy podpisać wniosek i po 10 dniach jest moja.
    3. Upewniam sie na infolinii - miła pani mówi: "tak, na pewno nie trzeba
    żadnych zaświadczeń o stałych dochodach. Tak, oczywiście, może pan złożyć
    wniosek o tę kartę od razu przy zakładaniu rachunku". Super, wchodzę w to.
    4. W sobotę wypełniam wniosek przez Internet. "Zapraszamy do oddziału w celu
    podpisania umowy".
    5. Idę w poniedziałek (dziś) do oddziału. Dawno nie byłem w marmurku -
    czekałem "tylko" 20 minut ;) Pani robi wielkie oczy na hasło "wniosek
    wypełniony przez Internet". Podaje mi to samo do wypełnienia. Dobra, nie
    będę się kłócił - upał taki, a tam chociaż klimatyzacja jest ;). (Pozwolę
    sobie pominąć cyrk z kluczami, które trzeba wygenerować na komputerze klasy
    486 stojącym obok, po czym wrócić do obsługi - kolejne 15 minut czekania w
    kolejce - żeby klucz aktywować)
    6. "Chciałbym złożyć wniosek o kartę VISA Classic Silver". Podsuwa mi do
    podpisu świstek o Maestro. Mówię, że chcę VISĘ Classic, a ona mi zaczyna
    robić wywód o tym, jaka ta karta Maestro jest wygodna, bezpłatna i wogóle.
    Dobra, wezmę - może się odczepi.
    7. Poszła dowiedzieć się o VISĘ. "Niestety, nie wydamy panu takiej karty".
    Tłumaczę, co mówiła infolinka. Pani mi na to, że nie, bo konsultowała się z
    przełożoną i nie mogą. Obiecuje dowiedzieć się w centrali i oddzwonić.
    8. Dzwonię ponownio do infolinki. Śpiewka jak w punkcie 3.. Mówię, co mi
    powiedziano w oddziale. Kobieta na to, że zaraz się dowie. Faktycznie, w
    oddziale mieli rację. Mogą mi wydać Classica po 3 miesiącach jak sobie
    "poobserwują" konto. "Dochodów stałych na pewno mieć nie trzeba" - mówi
    infolinka.
    9. Dzwoni kobieta z oddziału. Dowiedziała się - "na dzień dzisiejszy nie
    możemy panu wydać tej karty. Dopiero po 3 miesiącach i pod warunkiem, że
    będą stałe wpływy z tytułu wynagrodzenia w wysokości minimum 1000zł
    miesięcznie". Nie mam siły jej tłumaczyć, co twierdzi infolinka. "Dziękuję
    za informację i do widzenia".

    Nosz po prostu ręce opadają. Mają jakąś niedoinformowaną obsługę (konia z
    rzędem temu, kto powie teraz która z pań ma rację). Fakt, że obsługa
    telefoniczna bardzo miła, serwis internetowy przyjemny i intuicyjny, ale -
    cholera jasna - niech się trzymają wspólnej wersji.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Wójcik::WaRsZaWa

  • 2. Data: 2005-05-30 13:48:48
    Temat: Re: Przygody z uśmiechniętym bankiem
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Maciej Wójcik wrote:
> [...]
    > telefoniczna bardzo miła, serwis internetowy przyjemny i intuicyjny, ale
    > - cholera jasna - niech się trzymają wspólnej wersji.

    to trzeba było od razu złożyć wniosek o zamknięcie konta :)

  • 3. Data: 2005-05-30 13:51:00
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl>

    > to trzeba było od razu złożyć wniosek o zamknięcie konta :)
    To za rok, jak będą chcieli kasę za prowadzenie ;)

  • 4. Data: 2005-05-30 14:00:45
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Maciej Wójcik said the following On 2005-05-30 15:51:

    > To za rok, jak będą chcieli kasę za prowadzenie ;)
    Z ciekawości: co zrobisz jak za rok stwierdzą "zapomnielismy panu
    podbierać opłatę za prowadzenie" i skasują Cię za cały rok ? IIRC z
    kontami mailowymi tak było (tylko okres krótszy)

    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y

  • 5. Data: 2005-05-30 14:02:15
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl>

    > dogadac z panienka. Zaczynam doceniac te banki ktore kontakty z panienkami
    > ograniczaja lub wrecz uniemozliwija ;-)
    Nooo ;-)
    Swoją drogą - znalazłem w Sezamie opcję wysyłania wniosków m.in. o kartę.
    Czy wysyłając coś takiego i tak bedę musiał odwiedzić oddział "przyjaznego
    banku"?

  • 6. Data: 2005-05-30 14:04:27
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Maciej Wójcik" <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl> napisał w
    wiadomości news:429b1727$1@news.home.net.pl...
> [...]

    > telefoniczna bardzo miła, serwis internetowy przyjemny i intuicyjny, ale -
    > cholera jasna - niech się trzymają wspólnej wersji.

    mialem kiedys z tym bankiem podobne przeboje. Co innego na www, co innego na
    infolinii a co innego panienka w oddziale. Najciekawsze ze poki sie oglada
    www i slucha linii wszystko jest ladnie schody zaczynaja sie jak trzeba sie
    dogadac z panienka. Zaczynam doceniac te banki ktore kontakty z panienkami
    ograniczaja lub wrecz uniemozliwija ;-)

    D.

  • 7. Data: 2005-05-30 14:05:50
    Od: "K.K." <e...@d...wytnij.pl>

    Za późno ;)

    > To za rok, jak będą chcieli kasę za prowadzenie ;)
    Już cię złapali. Zapłacisz za........ ten darmowy rok 50 PLN.
    Czytaj cennik.

  • 8. Data: 2005-05-30 14:06:22
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    > oddziale mieli rację. Mogą mi wydać Classica po 3 miesiącach jak sobie
    > "poobserwują" konto. "Dochodów stałych na pewno mieć nie trzeba" - mówi

    Wydaje mi sie, ze wystarczy udokumentowac poprawna wspolprace z jakims innym
    bankiem za okres ostatnich szesciu miesiecy. Jako swiezy klient poszedlem
    tak do BZWBK i dali Mastercarda Eurowego, ale gdybym nie okazal historii z
    innego banku, to tez musialbym poczekac 3 miesiace albo i 6, zalezy.

    Sebastian.

  • 9. Data: 2005-05-30 14:20:10
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl>

    > Z ciekawości: co zrobisz jak za rok stwierdzą "zapomnielismy panu
    > podbierać opłatę za prowadzenie" i skasują Cię za cały rok ? IIRC z
    > kontami mailowymi tak było (tylko okres krótszy)
    Promocja - jest darmowe na razie. Jak się zmieni, to się zastanowię czy
    zostawać ;)

  • 10. Data: 2005-05-30 14:20:39
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl>

    > Już cię złapali. Zapłacisz za........ ten darmowy rok 50 PLN.
    > Czytaj cennik.
    Nie analizowałem jeszcze. Gdzie patrzeć? ;-)