  • 41. Data: 2005-04-06 15:11:08
    Temat: Re: Pogrzeb Papieża a ELIXIR
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

    "Glenn" <g...@b...pl> wrote in message
    news:d30p1o$al4$1@news.onet.pl...

    > Potwierdzam równie nieoficjalnie.

    A ja Wam potwierdzę oficjalnie :)))) Sesje działają w piątek normalnie.

    pzdr
    topjes

  • 42. Data: 2005-04-06 15:13:47
    Od: "Jelcyn" <r...@o...pl>

    Wylogowalem sie z mBanku i zobaczylem taki komunikat:

    W piątek 8 IV br., w związku z pogrzebem Jana Pawła II, operatorzy mLinii
    nie będą pracować w godzinach 6.00-16.00, w tym czasie będzie można jedynie
    zastrzegać karty płatnicze. Po godzinie 16.00 mLinia będzia działała jak w
    dni świąteczne, czyli przy zmniejszonej obsadzie.
    Tego dnia nieczynne będą wszystkie mKioski oraz Centra Finansowe mBanku. Nie
    będzie również dostępu do bankomatów i wpłatomatów umieszczonych wewnątrz
    centrów handlowych i finansowych.

    ===>> W piątek odbędą się wszystkie transakcje międzybankowe. <<===

    --
    Jelcyn
    www.jelcyn.com * http://vb4all.canpol.pl

  • 43. Data: 2005-04-06 16:14:50
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "topjes" <n...@d...rady> napisał w wiadomości
    > "Glenn" <g...@b...pl> wrote in message

    > A ja Wam potwierdzę oficjalnie :)))) Sesje działają w piątek normalnie.

    A ktos ty, ze "oficjalnie"?

    I przeczytaj sobie w tym watku wypowiedz "ja" nt ING.
    Ich oficjalne info mowi TYLKO o jednej sesji wychodzacej w piatek. Ani slowa
    o jakiejkolwiek przychodzacej...
    Jesli to dla ciebie jest "normalnie" to gratuluje.

    --
    Pozdrowienia

  • 44. Data: 2005-04-06 16:26:43
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    Slawek Kos napisał(a):

> [...]
    Ani slowa
    > o jakiejkolwiek przychodzacej...
    > Jesli to dla ciebie jest "normalnie" to gratuluje.

    Tak z ciekawości... a kiedyż to ING miało więcej niż jedną sesję
    wychodzącą? A komunikat o normalnym działaniu serwisu www nic ci nie mówi?

    Ech...

    Zbyszek

  • 45. Data: 2005-04-06 16:48:07
    Od: "Ruua" <T...@i...WYTNIJ.net.TO.pl>

    > Większość banków ogłosiło, że ma nieczynne _placówki_.

    zbp oglosil, ze wszystkie.

  • 46. Data: 2005-04-06 17:31:42
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Zbyszek Tuźnik" <d...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Ani slowa
    >

    > Tak z ciekawości... a kiedyż to ING miało więcej niż jedną sesję
    > wychodzącą?

    nie wiem...;-)

    > A komunikat o normalnym działaniu serwisu www nic ci nie mówi?

    Serwis www NIE SLUZY do wykonywania przelewow.
    On sluzy do kontaktu klienta z bankiem
    Klient NIE WYKONUJE PRZELEWU
    Klient go zleca a bank wykonuje "zgodnie ze swoimi procedurami". I o to
    chodzi w tym watku - jak beda te "procedury" w piatek wygladac?

    --
    Pozdrowienia

  • 47. Data: 2005-04-06 18:49:44
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> wrote in message

    > Znaczy co? Wylacza serwery, nikt nie bedzie siedzial w centrali, zadnych
    > dyzurow, monitorowania?
    > Litosci. Posluchaj sam siebie jakie bzdury opowiadasz...

    Przemek, to Ty moze spojrz. NIkt nie pisal o wylaczniu serwerow i braku
    dyzurow, ale jak sam je nazwales sa to tylko dyzury. Takie jak w dni wolne
    od pracy.

    EOT

    Maciej

  • 48. Data: 2005-04-06 20:30:04
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 6 Apr 2005 18:14:50 +0200, "Slawek Kos" <s...@p...com> wrote:

> [...]
    >o jakiejkolwiek przychodzacej...
    >Jesli to dla ciebie jest "normalnie" to gratuluje.

    Slawek, badz na tyle uprzejmy i nie powoluj sie na przyklad ING, ktory
    jesli chodzi rozliczenia miedzybankowe normalny nie jest na codzien.
    Za to jest "taki internetowy" :)
    A odniesnie KIRu - to, ze sesje dzialaja normalnie, to prawda. Ale to
    znaczy tylko tyle, ze bank MOZE dana sesje wyslac, a nie ze musi.
    Odebrac tez nie musi wcale w piatek, moze sobie to zrobic rownie
    dobrze w poniedzialek.

    G.

  • 49. Data: 2005-04-07 10:57:44
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

    "Slawek Kos" <s...@p...com> wrote in message
    > A ktos ty, ze "oficjalnie"?

    jam jest prawdą i światłem ;))))

> [...]
    slowa
    > o jakiejkolwiek przychodzacej...
    > Jesli to dla ciebie jest "normalnie" to gratuluje.

    A co mnie ING obchodzi. Ja wiem jak sesje będą działały w KIR. Co ciekawe są
    banki, które obsłużą tego dnia wszystkie 4 sesje ELIXIR.

    pzdr
    topjes

  • 50. Data: 2005-04-07 14:08:45
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Slawek Kos" <s...@p...com> writes:

    > I przeczytaj sobie w tym watku wypowiedz "ja" nt ING.
    > Ich oficjalne info mowi TYLKO o jednej sesji wychodzacej w piatek.

    Musza miec przynajmniej jedna sesje wychodzaca, bo musza wypchnac przelewy
    zlozone w czwartek (czyli dzis) - domyslam sie ze to przewiduja umowy
    z klientami, zwlaszcza firmowymi.

    > Ani slowa
    > o jakiejkolwiek przychodzacej...

    Raczej o ksiegowaniu, bo to o to chyba chodzi. Nic trudnego, moga pewnie
    zaksiegowac w poniedzialek - klient bedzie mial date operacji piatkowa,
    nie ma problemu.
    --
    Krzysztof Halasa