  • 1. Data: 2005-04-04 17:29:07
    Temat: wpłata gotówki na konto w mBanku- jakieś pomysły ?
    Od: Chauchesque <c...@w...pl>

    Witam,

    Mam pytanko czy jest możliwość wpłaty gotówki (poczta,banki czy
    cokolwiek) na konto w mBank tak żeby pieniążki pojawiły się na koncie
    w ciągu kilku godzin.

    Czy jest to wogóle możliwe, a jeśli nie to ile trzeba czekać
    aż pieniążki pojawią się na koncie ?

    Czy znacie jakieś inne sposoby przetransferowania gotówki z miasta do
    miasta w Polsce chodzi o kwote 10 000 zł, oczywiśce tak żeby cała
    operacja trwała max kilka godzin.

    Chauchesque

  • 2. Data: 2005-04-04 17:31:58
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "Chauchesque" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy znacie jakieś inne sposoby przetransferowania gotówki z miasta do
    > miasta w Polsce chodzi o kwote 10 000 zł, oczywiśce tak żeby cała
    > operacja trwała max kilka godzin.

    istnieja wplatomaty - niestety tylko w duzych miastach, ale dzieki nim
    odpowiedz jest pozytywna

  • 3. Data: 2005-04-04 17:42:36
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    W Wawie np. z tego co sie orietuje są 2, w Tesco na Jelonkach, i w M1 w
    Markach

    Janek

  • 4. Data: 2005-04-04 17:47:02
    Od: Chauchesque <c...@w...pl>

    Użytkownik Krab napisał:

    > Użytkownik "Chauchesque" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

    > istnieja wplatomaty - niestety tylko w duzych miastach, ale dzieki nim
    > odpowiedz jest pozytywna

    thx
    ale niesty tam nie ma wpłatomatów :(

  • 5. Data: 2005-04-04 18:11:10
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 04 Apr 2005 19:47:02 +0200,
    osoba podpisana: Chauchesque <c...@w...pl>
    napisała:
    [...]
    > thx
    > ale niesty tam nie ma wpłatomatów :(
    Ale co właściwie chcesz zrobić ? Jakie masz konta (oprócz mBanku)?
    KJ

    Uwolnić słonia !!!

  • 6. Data: 2005-04-04 18:33:35
    Od: Chauchesque <c...@w...pl>

    Użytkownik Kamil Jonca napisał:

> [...]
    > napisała:
    > [...]
    >
    > Ale co właściwie chcesz zrobić ? Jakie masz konta (oprócz mBanku)?

    Mam konto w mBanku - tylko.
    Ktoś z innego miasta nie ma konta chce mi wpłacić gotówke.

    Chodzi o to żeby cała operacja trwała bardzo krótko np:
    rano wpłaca pieniądze a w południe są u mnie na koncie.

    ??

  • 7. Data: 2005-04-04 18:34:54
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Mon, 04 Apr 2005 19:29:07 +0200, w <42517842$0$1434$f69f905@mamut2.aster.pl>,
    Chauchesque <c...@w...pl> napisał(-a):

    > Mam pytanko czy jest możliwość wpłaty gotówki (poczta,banki czy
    > cokolwiek) na konto w mBank tak żeby pieniążki pojawiły się na koncie
    > w ciągu kilku godzin.

    Wpłacić na przykład na konto PKO BP/Inteligo i zlecić przelew przed 15:30 (ost.
    sesja Eliksir). W mBączku powinny być ok. 19:00.

  • 8. Data: 2005-04-04 18:55:37
    Od: Darth Magda <t...@n...poczta.onet.pl>

    On Mon, 04 Apr 2005 19:29:07 +0200, Chauchesque wrote:

> [...]
    >
    > Czy znacie jakieś inne sposoby przetransferowania gotówki z miasta do
    > miasta w Polsce chodzi o kwote 10 000 zł, oczywiśce tak żeby cała

    Ja uzywam Lukasbanku zamiast wplatomatu mBanku (bo we Wrocławiu jeszcze
    nie ma
    Ale to troche trwa - na koncie w Lukasie pojawia sie nastepnego dnia po
    12tej, przesłanie też trochę trwa. Ale jak nie ma się konta można na
    poczcie (to trochę kosztuje i nie mam pojęcia ile może trwać)
    --
    Magda

  • 9. Data: 2005-04-04 19:08:23
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    *Darth Magda* napisał(a):

    > Ja uzywam Lukasbanku zamiast wplatomatu mBanku (bo we Wrocławiu jeszcze
    > nie ma
    > Ale to troche trwa - na koncie w Lukasie pojawia sie nastepnego dnia po
    > 12tej, przesłanie też trochę trwa.

    Tobie w Lukasie kasa na koncie po wpłaceniu pojawia się po godz. 12
    kolejnego dnia? Coś Ci się chyba popsztykało - po wpłaceniu pieniądze od
    razu są na koncie (trza kliknąc aktualizuj i czekać ;) ). Jeśli
    chciałabyś dodać odbiorcę to owszem - pojawi się kolejnego dnia po
    12-stej. Przynajmniej tak jest w moim przypadku a używam zwykłego e-Konta.

    Gree

  • 10. Data: 2005-04-04 19:21:00
    Od: "gilberto" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Czy znacie jakieś inne sposoby przetransferowania gotówki z miasta do
    > miasta w Polsce chodzi o kwote 10 000 zł, oczywiśce tak żeby cała

    Przelewy krajowe przez Western Union. Nie trzeba miec konta, ani odbiorca, ani
    nadawca. W ciagu 15min max bedzie mozna odebrac kase w bankach: Pekao,
    Millennium, Dominet, BPH, BZ WBK...moze jeszcze jakies, ale nie pamietam teraz.