  • 1. Data: 2005-04-04 18:56:17
    Temat: mbank - potwierdzenie
    Od: "Juszczyk Cezary" <c...@S...o2.pl>

    Witam,
    Jest moze w mBanku takie potwierdzenie jak w inteligo ? (pdf) Przydaloby mi
    sie to na allegro - kupuje - wplacam pieniadze, a potwierdzenie wysylam
    mailem zeby paczka byla wyslana jeszcze tego samego dnia. Bardzo przydatne
    by to bylo
    Pozdrawiam serdecznie.

    --
    Juszczyk Cezary

    "Musicie być mocni mocą miłości, która jest potężniejsza niż śmierć" Jan
    Paweł 2

  • 2. Data: 2005-04-04 18:58:06
    Temat: Re: mbank - potwierdzenie
    Od: "D. Kostrzewski" <d...@m...toya.net.pl>

    Juszczyk Cezary wrote:
> [...]
    > potwierdzenie wysylam mailem zeby paczka byla wyslana jeszcze tego
    > samego dnia. Bardzo przydatne by to bylo

    Pewnie, ze jest. Wchodzi w historie i pozniej w przelew. Na dole masz
    przycisk do wydrukowania potwierdzenia. Jednak jest on dostepny dopiero
    kiedy przelew wyjdzie z mbanku. Jesli robisz przelew w weekend to
    potwierdzenie mozesz dopiero wydrukowac w poniedzialek po pierwszej sesji
    elixiru.

    --
    Daniel

  • 3. Data: 2005-04-04 20:35:05
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

    Pewna osoba, czyli D. Kostrzewski
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    Jak chcesz to wysłać emailem?

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek http://plumowski.swistak.pl

  • 4. Data: 2005-04-04 20:44:21
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    *Henryk "Plumski" Plumowski* napisał(a):

    > Jak chcesz to wysłać emailem?

    Można przecież wydrukować do pliku, plik dać jako załącznik - jaki problem?

    Gree

  • 5. Data: 2005-04-04 21:05:03
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

    Pewna osoba, czyli Gree
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > Można przecież wydrukować do pliku, plik dać jako załącznik - jaki
    > problem?

    Fakt.Zapomniałem.
    Czym to najlepiej otworzyć?

  • 6. Data: 2005-04-04 21:23:20
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Henryk "Plumski" Plumowski napisał(a):

    > Fakt.Zapomniałem.
    > Czym to najlepiej otworzyć?

    Najlepiej wykorzystać PDFCreator
    http://sourceforge.net/projects/pdfcreator/ co umożliwi zapisanie dokumentu
    w formacie PDF

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 7. Data: 2005-04-04 21:27:11
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    > Fakt.Zapomniałem.
    > Czym to najlepiej otworzyć?

    IMHO można zainstalować darmowe narzędzie do drukowania dokumentów w
    formacie PDF - np. stąd:
    http://www.stefe.webpark.pl/free-soft-linki/tools-wi
    ndows/pdf.html
    PDF to uniwersalny format, który będzie miał identyczną treść
    niezależnie od systemu operacyjnego :)

    Gree

  • 8. Data: 2005-04-05 12:20:12
    Od: "Donnie Darko" <w...@w...com>

> [...]
    > kiedy przelew wyjdzie z mbanku. Jesli robisz przelew w weekend to
    > potwierdzenie mozesz dopiero wydrukowac w poniedzialek po pierwszej sesji

    a na ile wiarygodne jest takie potwierdzenie ? tzn. czy można takie
    potwierdzenie sfabrykować?

    Donnie

  • 9. Data: 2005-04-05 14:56:45
    Od: "Owca" <owca @ poprostu . net>

    > a na ile wiarygodne jest takie potwierdzenie ? tzn. czy można takie
    > potwierdzenie sfabrykować?
    >
    > Donnie

    Wszystko można podrobić, a takie potwierdzenie to nie problem.