  • 1. Data: 2005-04-04 16:25:57
    Temat: vw direct bank - problem z logowaniem
    Od: "Wojo \(Overkill.pl\)" <w...@w...pl>

    Witam
    Dzis w ogole nie moge sie zalogowac na moje konto (edirect) na vw direct
    bank. Probowalem juz wielokrotnie o roznych porach. Czy ktos jeszcze ma
    problemy czy tylko wystapil u mnie indywidulanie ten problem.

    Napisze tylko ze dane do logowania na pewno podalem prawidlowe, sprawdzalem
    zreszta wielokrotnie, tymbardziej ze wczesniej nie mialem problemow z
    logowaniem.

    Wojtek

  • 2. Data: 2005-04-04 16:49:02
    Temat: Re: vw direct bank - problem z logowaniem
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Wojo (Overkill.pl) <w...@w...pl> wrote:
    > Napisze tylko ze dane do logowania na pewno podalem prawidlowe,
    > sprawdzalem zreszta wielokrotnie, tymbardziej ze wczesniej nie mialem
    > problemow z logowaniem.

    u mnie dziala ok - i rano i przed sekunda

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-04-04 16:54:11
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Wojo (Overkill.pl) napisał(a):
> [...]
    > bank. Probowalem juz wielokrotnie o roznych porach. Czy ktos jeszcze ma
    > problemy czy tylko wystapil u mnie indywidulanie ten problem.

    Jeżeli wielokrotnie, to już na pewno zablokowałeś sobie dostęp. Telefon
    w łapkę i dzwonimy.

    > Napisze tylko ze dane do logowania na pewno podalem prawidlowe, sprawdzalem
    > zreszta wielokrotnie, tymbardziej ze wczesniej nie mialem problemow z
    > logowaniem.

    Mógł być np. problem rozsynchronizowanego tokena. kiedyś, dawno temu też
    tak miałem. raz ;-)

    M.

  • 4. Data: 2005-04-04 17:20:26
    Od: "August" <@www.augustowski.org>

    W artykule news:d2rq2t$muu$1@nemesis.news.tpi.pl grupowicz Wojo
    (Overkill.pl) napisał:

> [...]
    >
    > Napisze tylko ze dane do logowania na pewno podalem prawidlowe,
    > sprawdzalem zreszta wielokrotnie, tymbardziej ze wczesniej nie mialem

    Masz opóźnienia w swojej sieci (nie ma radia między budynkami?) a vw właśnie
    komunikuje to jako błędne hasło zamiast jakiegoś timeout-a Miałem to
    kilkunastokrotnie. Nic się nie blokuje w takim wypadku jeśli to ten
    przypadek.
    --
    S pozdravem,
    August

  • 5. Data: 2005-04-04 19:26:02
    Od: "Wojo \(Overkill.pl\)" <w...@w...pl>

    > Jeżeli wielokrotnie, to już na pewno zablokowałeś >sobie dostęp. Telefon w
    > łapkę i dzwonimy.
    zdaje sie ze jednak sobie zablokowalem dostep przez neta. Jutro doladuje
    komore i bede dzwonil.

    Dziekuje wszystkim za pomoc.

    Wojtek