  • 31. Data: 2005-04-06 08:44:01
    Temat: Re: Pogrzeb Papieża a ELIXIR
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    topjes said the following On 2005-04-06 10:00:
    [...]

    > Ludzie. Przecież NIE MA OFICJALNEGO komunikatu KIR jak dotąd. Póki co KIR ma
    > działać normalnie w piątek. Internet w Multi będzie czynny. Tak trudno to
    > połączyć w całość i zrozumieć, że w takim układzie wszystkie przelewy Elixir
    > wykonają sie zwyczajnie?

    Ale jest komunikat z ZBP, z którego wynika, ze będzie można składać
    dyspozycje drogą elektroniczną. Pytanie czy "skladać" => "będą wykonane"

    KJ

  • 32. Data: 2005-04-06 11:00:07
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

    "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > Ale jest komunikat z ZBP, z którego wynika, ze będzie można składać
    > dyspozycje drogą elektroniczną. Pytanie czy "skladać" => "będą wykonane"

    Dlaczego "Ale"? Nadal nie ma żadnego komunikatu, który by wskazywał na to,
    że Elixir nie będzie działał. A ZBP jest tylko jednym z akcjonariuszy KIR SA
    więc jego komunikaty są tak wiążące... Banki obowiązuje stanowisko KIR SA.
    Póki co - wiadomo tyle, że Elixir będzie działał.

    pzdr
    topjes

  • 33. Data: 2005-04-06 11:10:50
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    topjes said the following On 2005-04-06 13:00:
    [...]

> [...]
    > więc jego komunikaty są tak wiążące... Banki obowiązuje stanowisko KIR SA.
    > Póki co - wiadomo tyle, że Elixir będzie działał.

    Nie wiem skąd wywnioskowałeś w moim poście, że Elixir nie będzie działał
    - ja wręcz dałem poszlakę, że będzie.

    KJ

  • 34. Data: 2005-04-06 12:14:53
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "topjes" <n...@d...rady> napisał w wiadomości
> [...]
    > więc jego komunikaty są tak wiążące... Banki obowiązuje stanowisko KIR SA.
    > Póki co - wiadomo tyle, że Elixir będzie działał.

    No to zeby jeszcze zamieszac....
    Elixir jest to pewna procedura wykonywania przelewu, w ktorej uczestniczy
    - bank-nadawca przelewu
    - KIR
    - bank-odbiorca

    Zalozmy, ze KIR bedzie dzialac.
    Ale czy przelew dojdzie z banku A do B, jesli oba banki oglosily, ze "sa
    nieczynne"?
    I jak ogloszenie, ze "bank jest nieczynny" przeklada sie na jedno z
    ponizszych stwierdzen:
    - bank nic nie nadaje bo "jest nieczynny" - tak jak w niedziele
    - bank nadaje tylko przelewy zlozone wczesniej (no bo nie przyjmuje zlecen
    przelewow w okienkach - jest nieczynny)
    - jw. oraz nadaje przelewy zlecone kanalami elektronicznymi w dniu 8.04
    - bank nic nie odbiera bo "jest nieczynny"
    - bank odbiera przelewy ale nie ksieguje - zaksieguje w poniedzialek
    - bank odbiera przelewy i je ksieguje

    A wybierzcie sobie co wam pasuje...
    I pewnie to co bedzie prawdziwe w jednym banku bedzie falszywe w innym...
    ;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 35. Data: 2005-04-06 12:34:32
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Slawek Kos said the following On 2005-04-06 14:14:
    [...]

> [...]
    > - bank-odbiorca
    >
    > Zalozmy, ze KIR bedzie dzialac.
    > Ale czy przelew dojdzie z banku A do B, jesli oba banki oglosily, ze "sa

    Większość banków ogłosiło, że ma nieczynne _placówki_.
    A taki Multi wprost pisze, ze "Tego dnia można będzie składać zlecenia
    za pośrednictwem Internetu oraz w Automatycznym Serwisie Telefonicznym,
    będzie można również dokonywać wypłat gotówkowych w bankomatach oraz
    transakcji w punktach akceptacji kart płatniczych. "

    Przypuszczam (ale tylko przypuszczam), że w innych będzie tak samo.

    KJ

  • 36. Data: 2005-04-06 13:33:17
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > Telefonicznym, będzie można również dokonywać wypłat gotówkowych w
    > bankomatach oraz transakcji w punktach akceptacji kart płatniczych. "

    W każdą sobotę i niedzielę też można.

    To nas nijak nie zbliża do odpowiedzi na pytanie, kiedy piątkowe
    zlecenia pójdą.

    MJ

  • 37. Data: 2005-04-06 13:39:35
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > To nas nijak nie zbliża do odpowiedzi na pytanie, kiedy piątkowe
    > zlecenia pójdą.

    Właśnie się dowiedziałem, że w piątek mają się odbyć wszystkie sesje.
    (wiadomość jest raczej nieoficjalna)

  • 38. Data: 2005-04-06 13:41:58
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Właśnie się dowiedziałem, że w piątek mają się odbyć wszystkie sesje.
    > (wiadomość jest raczej nieoficjalna)

    Potwierdzam równie nieoficjalnie.

  • 39. Data: 2005-04-06 14:55:13
    Od: "ja" <...@m...il>

    Użytkownik "Krystek" <k...@p...space.mailbox> napisał w wiadomości
    o.chomik...
    > A zeby to jeden BZWBK zrezygnował tego dnia z pracy. Tych niepracujących

    ING rozesłał taką informację:

    "W dniu 8 kwietnia (piątek) placówki
    ING Banku Śląskiego będą nieczynne.
    System bankowości internetowej ING BankOnLine
    dostępny będzie jak w każdym dniu roboczym.
    Informujemy także, że polecenia przelewu na rachunki w innych
    bankach złożone w dniu 8.04.br. do godz 8.00 zostaną przekazane
    w tym samym dniu, a złożone po godz 8.00 zostaną przekazane w
    następnym dniu roboczym, czyli 11.04.br."

  • 40. Data: 2005-04-06 15:09:15
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

    > Nie wiem skąd wywnioskowałeś w moim poście, że Elixir nie będzie działał
    > - ja wręcz dałem poszlakę, że będzie.

    Ale to ja się dziwie po co używasz wyrazu "Ale" skoro piszemy to samo :)

    pzdr
    tojpes