    From: maruda <r...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pisze do mnie bankier
    Date: Tue, 15 Sep 2009 07:12:22 +0200

    Marvin pisze:

    > "a) "Lokata Stabilna", która mając 100% gwarancji kapitału inwestuje
    > środki w surowce. Zysk jest uzależniony od wahań ich cen (przy czym może
    > zarabiać zarówno na wzrostach, jak i spadkach) dzięki czemu średnioroczny
    > zysk wynosi ponad 15% (3 razy tyle ile na lokatach bankowych)
    >
    > Średnie oprocentowanie proponowanej lokaty wynosi 17,60% wobec 5,19%
    > (średnie oprocentowanie lokat 12 miesięcznych), zaś maksymalny wynik to aż
    > 30,06%.
    >
    > b) Inwestycja "Wealth Management" .Opiera się ona na wykorzystywaniu
> [...]

    Daruj sobie.
    To zwykły mini-pakiet funduszy.
    a) - agresywny, derywaty, ale z zabezpieczeniem kapitału, pospolita
    gwarantowana struktura.
    b) - akcyjny, dynamiczny
    c) - nie wiem jaki, ale grali w krótkiego (sprzedawali na krótko, grali
    na spadki)

    Odkąd SEB2 (obligacyjny) w zeszłym roku przeciągnął mnie -20% w okolicy
    października, to już nie powierzę moich pieniędzy żadnemu "specjaliście"
    czy "doradcy". Później doszedłem, że grali w obligacje - rosyjskie...

    --
    Tnx. Pzdr. Ten Maruda.