eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPekao - miarka sie przebrala › Re: Pekao - miarka sie przebrala
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
    ostnews.google.com!a3g2000prm.googlegroups.com!not-for-mail
    From: "k...@g...pl" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pekao - miarka sie przebrala
    Date: Fri, 7 Nov 2008 06:31:01 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 44
    Message-ID: <6...@a...googlegroups.com>
    References: <gf1e5s$el2$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 91.199.30.9
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1226068262 2873 127.0.0.1 (7 Nov 2008 14:31:02 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Fri, 7 Nov 2008 14:31:02 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: a3g2000prm.googlegroups.com; posting-host=91.199.30.9;
    posting-account=jHBtwAoAAACxBVjNS_cFqRBXXpzX9aJv
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-Via: 1.1 PLWARG00
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0; S.N.O.W.2;
    InfoPath.1; .NET CLR 1.1.4322; .NET CLR
    2.0.50727),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:461123
    [ ukryj nagłówki ]

    On 7 Lis, 13:52, "RK" <b...@o...pl> wrote:
    > To że po przeniesieniu mego konta z BPH do Pekao obniżyła się funkcjonalność
    > tego konta - zniosłem. To że przelewy z Pekao do innych banków idą nawet do
    > trzech dni, także zniosłem. Pogodziłem się nawet z gorszą obsługą przez
    > internet. Ale w końcu miarka się przebrała. W październiku zleciłem do
    > realizacji przelew zdefiniowany na konto karty kredytowej w innym banku, na
    > które to konto nieraz robiłem przelewy. Dostałem smsa, że przelew został
    > wykonany. Dziś sprawdziłem konto karty i okazało się, że naliczono mi
    > odsetki za niespłacone zadłużenie. Wszedłem na Pekao24 i widzę, że mój
    > przelew wrócił. Jako powód podano zły numer konta odbiorcy. Podano
    > oczywiście ten rzekomo zły numer. Tylko, że to jest dobry numer, na który
    > jak wcześniej napisałem, były już robione przelewy. Na infolinii Pekao nie
    > potrafiono mi wytłumaczyć dlaczego tak się stało. Nie potrafiono także
    > wytłumaczyć dlaczego nie zostałem powiadomiony o niezrealizowaniu przelewu,
    > chociaż mam takie powiadomienie zamówione. W BPH dostałbym przynajmniej smsa
    > o wpłynięciu na konto kwoty przelewu i mógłbym sprawdzić co się stało. W
    > Pekao o wpływach nie powiadamiają. Mogę oczywiście złożyć reklamację ale w
    > tym celu mam udać się do oddziału. Udam się oczywiście, ale po to aby
    > rozwiązać umowę z tym bankiem. Dziękuję

    Złożyłbym reklamację i żądał pokrycia kosztów odsetek na karcie
    kredytowej.
    Mnie jako zadość uczynienie za pobranie prowizji za wypłatę gotówki z
    bankomatu (Pekao285) i zwrot jej dopiero po tygodniu, bank zwolnił z
    opłaty miesięcznej za rachunek na pół roku.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1