    From: "RK" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Pekao - miarka sie przebrala
    Date: Fri, 7 Nov 2008 13:52:53 +0100

    To że po przeniesieniu mego konta z BPH do Pekao obniżyła się funkcjonalność
    tego konta - zniosłem. To że przelewy z Pekao do innych banków idą nawet do
    trzech dni, także zniosłem. Pogodziłem się nawet z gorszą obsługą przez
    internet. Ale w końcu miarka się przebrała. W październiku zleciłem do
    realizacji przelew zdefiniowany na konto karty kredytowej w innym banku, na
    które to konto nieraz robiłem przelewy. Dostałem smsa, że przelew został
    wykonany. Dziś sprawdziłem konto karty i okazało się, że naliczono mi
    odsetki za niespłacone zadłużenie. Wszedłem na Pekao24 i widzę, że mój
    przelew wrócił. Jako powód podano zły numer konta odbiorcy. Podano
    oczywiście ten rzekomo zły numer. Tylko, że to jest dobry numer, na który
    jak wcześniej napisałem, były już robione przelewy. Na infolinii Pekao nie
    potrafiono mi wytłumaczyć dlaczego tak się stało. Nie potrafiono także
    wytłumaczyć dlaczego nie zostałem powiadomiony o niezrealizowaniu przelewu,
    chociaż mam takie powiadomienie zamówione. W BPH dostałbym przynajmniej smsa
    o wpłynięciu na konto kwoty przelewu i mógłbym sprawdzić co się stało. W
    Pekao o wpływach nie powiadamiają. Mogę oczywiście złożyć reklamację ale w
    tym celu mam udać się do oddziału. Udam się oczywiście, ale po to aby
    rozwiązać umowę z tym bankiem. Dziękuję.