  • 1. Data: 2005-02-10 17:56:57
    Temat: PTF oprocentowanie po roku
    Od: "Piter" <b...@p...onet.pl>

    Czy wiecie jakie sa oprocentowania kredytow hipotecznych po roku czasu od
    momentu otrzymania pieniazkow. W umowie zapisane jest ze w pierwszym roku
    oprocentowanie jest promocyjne i wynosi XX%, a co potem...???
    Ma ktos jakies doswiadczenia w tym temacie???
    Z gory dzieki za info.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Piter

  • 2. Data: 2005-02-11 10:42:46
    Temat: Re: PTF oprocentowanie po roku
    Od: "CODI" <codico@_usun_co_trzeba_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Piter" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > oprocentowanie jest promocyjne i wynosi XX%, a co potem...???
    > Ma ktos jakies doswiadczenia w tym temacie???

    Dzis zaniosłem reszte dokumentów. Czekam na przelew kazy z PTF Banku. Była
    to najtańsza oferta na rynku dla mnie dodatkowo lepsza niż inne gdyz
    otrzymałem promocje dla klientów (zmniejszone oprocentowania 1 roku i
    prowizja bez żadnych warunków wstepnych - np koniecnzośc ubzepieczenia na
    życie).
    W drugim roku i nastepnych oprocentowanie jest zgodne ze standardową tabela
    oprocentowania kredytów hipotecznych w PTF Bank. 2,96 dla CHF jest w PTF-ie
    od ubiegłego roku i nie zmieniło sie mimo podniesienia Liboru, zapewne
    prędzej czy później się zmieni ale to ryzyko na które się zdecydowałem i na
    które nie mam wpływu.

    Pozdrawiam
    CODI

  • 3. Data: 2005-02-11 14:44:48
    Od: "Piter" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "CODI" <codico@_usun_co_trzeba_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:cui2gf$uq$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    > od ubiegłego roku i nie zmieniło sie mimo podniesienia Liboru, zapewne
    > prędzej czy później się zmieni ale to ryzyko na które się zdecydowałem

    Ja nie zdecydowalem sie na to ryzyko chociaz moze bede tego zalowal. Ide
    dzis podpisac umowe w PKO BP.
    Pozdrawiam serdecznie
    Piter