  • 1. Data: 2005-02-10 13:57:55
    Temat: Bankructwo Banku a kredyty
    Od: "Netgate" <n...@A...gazeta.pl>

    Co się stanie w przypadku bankructwa Banku w którym mam zaciągnięty kredyt?
    Z depozytami wiadomo, jest BFG i coś tam ludzie odzyskują, ale co wtedy
    robią kredytobiorcy? Przestają spłacać - raczej nie. W takim razie komu i na
    jakich zasadach?

    Pozdro
    Netgater

  • 2. Data: 2005-02-10 14:07:02
    Temat: Re: Bankructwo Banku a kredyty
    Od: "Pawel Galinski" <g...@w...pl>

    Bank bankrutuje - sad wyznacza syndyka ktory zarzadza majatkiem banku (
    wierzytelnosciami i zobowiazaniami).
    Ewentualnie bank (masa upadlosciowa) zostaje nabyta przez podmiot trzeci i
    on wstepuje w ogol praw i obowiazkow banku upadlego.

    Tak wiec, o Twoim dlugu nikt raczej nie zapomni.

    pzdr
    Pawel

  • 3. Data: 2005-02-10 14:15:25
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    "Netgate" <n...@A...gazeta.pl> writes:

> [...]
    > robią kredytobiorcy? Przestają spłacać - raczej nie. W takim razie komu i na

    Syndykowi.

    Przy czym jeśli umowa da jakieś szanse tego typu, syndyk może próbować
    zażądać natychmiastowej spłaty.

  • 4. Data: 2005-02-10 14:26:23
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    Syndyykowi.