  • 1. Data: 2005-02-10 14:58:40
    Temat: Pozyczka PEKAO
    Od: "Daniel Piłat" <dpilat@_BEZ_SPAMU_op.pl>

    Chciałem zapytac czy ktoś już dowiadywał sie o "Pożyczkę ekspresową" w banku
    PEKAO teraz coś takiego wprowadzili i bardzo wciskają ulotki jak sie
    pojawiam w banku... Prosze o opinie...

    Daniel

  • 2. Data: 2005-02-10 15:14:33
    Temat: Re: Pozyczka PEKAO
    Od: Krzysztof Kosminski <k...@n...gazeta.pl>

    Dnia Thu, 10 Feb 2005 14:58:40 GMT, Daniel Piłat napisał(a)
    w <news:AEKOd.43524$2e4.20683@news.chello.at>:

    > Chciałem zapytac czy ktoś już dowiadywał sie o "Pożyczkę ekspresową" w banku
    > PEKAO teraz coś takiego wprowadzili i bardzo wciskają ulotki jak sie
    > pojawiam w banku... Prosze o opinie...

    Ja się dowiadywałem.

    Zaproponowali mi rzeczywistą stopę oprocentowania rzędu 40 procent. Pan,
    który mnie obsługiwał nie był w stanie zrozumieć mojego zdziwienia. Dla
    niego nie było nic dziwnego w tym, że taniej jest wybrać pieniadze
    gotówką z bankomatu z karty kredytowej niż wziąć pożyczkę.

    Krzysztof

  • 3. Data: 2005-02-11 09:04:48
    Od: emati <a...@n...wp.pl>

    Daniel Piłat napisał(a):
    > Chciałem zapytac czy ktoś już dowiadywał sie o "Pożyczkę ekspresową" w banku
    > PEKAO teraz coś takiego wprowadzili i bardzo wciskają ulotki jak sie
> [...]
    to się powinno nazywac "porażka ekspresowa", moja dziewczyna czeka juz 4
    dni na decyzję o przyznaniu.....
    beznadziejna obsługa!