  • 1. Data: 2005-02-10 12:29:53
    Temat: Pytanie o Lukas Bank i czeki
    Od: Misio <m...@n...spam.yahoo.co.uk>

    Hej,
    mam obecnie konto w mBanku, ale z racji przychodzacych tu i owdzie czekow (Google)
    chcialbym miec jakies konto z oddzialem, gdzie moglbym te czeki realizowac.
    Spodobalo mi sie e-konto pro Lukas Banku, napisalem maila do nich dwa dni temu, ale
    niestety brak odpowiedzi (zreszta z Inteligo tez..).

    Mozecie mi powiedziec czy oni umozliwiaja szybka realizacje czekow? I jesli tak to za
    ile? Albo ew. jaki inny bank wybrac (chcialem Citi, ale niestety maja tak idiotyczny
    formularz na stronie, ze nawet nie moge wpisac poprawnie numeru swojego domu i
    odechcialo mi sie tam zakladac cokolwiek..).

    Pozdrowienia.

  • 2. Data: 2005-02-10 12:45:04
    Temat: Re: Pytanie o Lukas Bank i czeki
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    > ale niestety maja tak idiotyczny formularz na stronie, ze nawet nie
    > moge wpisac poprawnie numeru swojego domu i odechcialo mi sie tam

    Nie umożliwiają. Z czekami to właśnie do Citi albo Pekao SA.

    przyszłość/
    Woody Allen

  • 3. Data: 2005-02-10 12:54:43
    Od: Misio <m...@n...spam.yahoo.co.uk>

    > Nie umożliwiają. Z czekami to właśnie do Citi albo Pekao SA.

    eh.. Z dwojga zlego w takim razie chyba Citi..
    Dzięki.

  • 4. Data: 2005-02-10 12:56:44
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Misio wrote:

    > eh.. Z dwojga zlego w takim razie chyba Citi..
    > Dzięki.

    Pekao z tego co piszą na grupie jest w tej kwestii tańsze.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 5. Data: 2005-02-10 13:45:42
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl>

    Witam!

    A próbował ktoś może realizować takie czeki w WBK? Z informacji na ich
    stronie (http://www.bzwbk.pl/u235/navi/191482) wynika, że chyba tealizują.
    Ktoś wie ile taka przyjemność kosztuje?

    --
    Pozdrawiam,