  • 291. Data: 2019-08-31 16:34:40
    Temat: Re: PSD2 mBank i pewnie nie tylko...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:6a05c7c8-5fe0-4d94-9c09-0a42c4aff5e3@go
    oglegroups.com...
    >O kantorze przysłali dziś.
    >Z ew. dodatkiem (ew. - bo nie analizowałem tego maila o "dużym"
    >aliorze) że będzie można zapisać "przeglądarkę" jako zaufaną.
    >Czyli zapewne koniec z bezSMSowym logowaniem z "okna prywatnego" -
    >już teraz za każdym razem jak otwieram nowe takie okno i loguję się z
    >niego do IKA to dostaję maila "wykryto logowanie z nowego
    >urządzenia".
    >Pytanko, jak mają zamiar zrobić technicznie tą "zaufaną
    >przeglądarkę" - cookiesem?

    Pewnie tak, bo jak inaczej ?
    Identyfikator reklamowy Google ?
    Plik certyfikat do zainstalowania ?

    J.

  • 292. Data: 2019-09-01 00:02:32
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A jak jest rozwiązana kwestia [własnoręcznego] podpisu?
    Bo w sumie to po ch.. byłoby wysyłać niepodpisany polecony za 7,20 zł skoro można
    podpisany faks za 0,72 zł?
    No chyba, że ustawa wymaga "poleconego" (np. KSH przy powiadomieniu udziałowców o
    zwołaniu zgromadzenia wspólników).
    I z jaką datą (pewną, urzędową) wysyłany jest ten internetowy polecony?

    -----

  • 293. Data: 2019-09-01 00:10:02
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A tak w sumie to jak odróżnić smartfona od niesmartfona?
    Były różne modele przejściowe, np. z javą i innymi systemami, z wifi i nawet z
    internetem (przeglądarka, nawigacja, multimedia),
    które jednak ciężko byłoby nazwać smartfonami.

  • 294. Data: 2019-09-01 00:16:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]
    >i nawet z internetem (przeglądarka, nawigacja, multimedia), które
    >jednak ciężko byłoby nazwać smartfonami.

    Czemu ?
    Java J2ME ... prawie smartfon.

    J.

  • 295. Data: 2021-02-26 13:56:11
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Mnie to zawsze ciekawi, że admini z pensjami po jednak kilka tysi (netto) mogą więcej
    niż pracownicy z pensjami po kilkanaście tysi
    + premie.
    Kto ma większą pokusę coś nabroić?

    -----
    > Jest zarządzany przez administratora i niezwykle bezpieczny - na tyle, iż nie
    jestem w stanie sam nic zainstalować.