  • 1. Data: 2019-07-24 18:34:29
    Temat: Prezesem byc
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/pięciocy
    frowa-miesięczna-pensja-i-pół-miliona-premii-tak-zar
    abia-prezes-nbp/ar-AAENhwO

    "Z dokumentu przygotowanego przez NIK wynika, że na konto Adama
    Glapińskiego wpłynęło 202 705 zł premii i 304 200 zł nagród.
    To dodatek do jego pensji, która w ubiegłym roku wyniosła w sumie 709
    611 zł brutto (czyli ok. 60 tys. zł miesięcznie)."

    No coz, polityka byla taka, ze w NBP chcemy fachowcow, a fachowcy duzo
    zarabiaja.

    Moze sie marnuje na posadzie, bo w innym banku by lepiej zarabial.

    "Bank jednak wystosował w tej sprawie oświadczenie, w którym zaprzecza
    premiowaniu Adama Glapińskiego.
    Wynika z niego, że poza kwotą standardowego wynagrodzenia szef NBP nie
    otrzymał żadnych dodatkowych pieniędzy.
    ,,Nieprawdą jest, że prof. Adam Glapiński, prezes Narodowego Banku
    Polskiego, >>wziął sobie jeszcze pół miliona złotych w premiach i
    nagrodach<<" - czytamy w piśmie.
    ,,Całkowite wynagrodzenie brutto prezesa NBP w 2018 roku wyniosło
    rocznie 709 611 zł i obejmowało wszystkie składniki.
    Przeciętne miesięczne wynagrodzenie Prezesa NBP obliczone na podstawie
    wypłaconego wynagrodzenia rocznego wyniosło w 2018 r. 59 134,25 zł co
    oznacza, że jest to kwota łącznie z premiami i nagrodami" - wynika z
    treści sprostowania opublikowanego na portalu Gazeta.pl."

    Hm, to w koncu byly nagrody czy nie bylo ?

    ale w koncu nie wiem - blondynka zarabia lepiej niz prezes ?

    J.

  • 2. Data: 2019-07-24 20:33:13
    Temat: Re: Prezesem byc
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5d388926$0$535$6...@n...neostrada.pl

    > Hm, to w koncu byly nagrody czy nie bylo ?

    > ale w koncu nie wiem - blondynka zarabia lepiej niz prezes ?

    Jakie to ma znaczenie wobec sztandarowej likwidacji nędzy za
    sprawą 500+? Nie zazdrość bliźnim (blondynkom czy prezesowi)
    łask Bożych!

    I odliczaj po_prawnie/uczciwie koszty zakupu paliwa
    samochodowego!!! (dzieląc włos na 8 części?)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 3. Data: 2019-07-24 22:04:31
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam>

    W dniu 2019-07-24 o 18:34, J.F. pisze:

    > ale w koncu nie wiem - blondynka zarabia lepiej niz prezes ?

    Kosztowne hobby ... Pixie and Dixie ;)

    Pozdro

  • 4. Data: 2019-07-25 10:44:27
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 24 Jul 2019 18:34:29 +0200, J.F. napisał(a):

    > Hm, to w koncu byly nagrody czy nie bylo ?
    >
    > ale w koncu nie wiem - blondynka zarabia lepiej niz prezes ?

    Z artykułu wynika, że w NBP mają nieużywany pokój zagadek za 144 000 PLN i
    może tam trzeba szukać odpowiedzi. Pokaz kulinarny za skromne 14 000 już
    się odbył, więc własna wałówka jest wskazana.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 5. Data: 2019-07-25 15:39:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...

> [...]
    >już
    >się odbył, więc własna wałówka jest wskazana.

    Przeciez wiadomo, ze Prezes chetnie stawia osmiorniczki.

    A nie, przepraszam, to byl poprzedni prezes.

    J.

  • 6. Data: 2019-07-25 15:56:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek" napisał w wiadomości grup

    >Kosztowne hobby ... Pixie and Dixie ;)

    A tam kosztowne - przeciez nie ze swojego placi :-)

    J.

  • 7. Data: 2019-07-25 15:59:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    "J.F." 5d388926$0$535$6...@n...neostrada.pl

    >Jakie to ma znaczenie wobec sztandarowej likwidacji nędzy za
    >sprawą 500+? Nie zazdrość bliźnim (blondynkom czy prezesowi)
    >łask Bożych!

    Prezesowi nie zazdroszcze - sie zna, jemu sie po prostu nalezy.

    Ale zachodze w glowe, co to za wydawnictwa wydaje NBP, ze to najlepiej
    platny departament :-)

    J.

  • 8. Data: 2019-07-25 16:07:36
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 25 Jul 2019 15:59:00 +0200, J.F. napisał(a):

    > Ale zachodze w glowe, co to za wydawnictwa wydaje NBP, ze to najlepiej
    > platny departament :-)

    Może jakiś socjolog potrafi wyjaśnić, dlaczego (zupełnie spora) część
    populacji ma odpustowy gust, co tłumaczy nie tylko popularność disco polo
    ale również upodobanie do tlenionego blond.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 9. Data: 2019-07-25 16:29:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5d39b1a0$0$536$6...@n...neostrada.pl

    > A nie, przepraszam, to byl poprzedni prezes.

    https://youtu.be/2caS1xG5edY?list=PLrRivG7mbwuxg6xWk
    M-GCl2RV7o8j3C_U
    http://www.kaczmarski.art.pl/tworczosc/wiersze-inni-
    autorzy/ks-jozef-poniatowski/

    My zaś, jak zwykle, osłaniamy tyły

    Znów dzięki nam na drugi przeszli brzeg
    Lecz obca pamięć krótka bywa przecie

    Jakkolwiek spojrzeć -- Polak zawsze jest w tej samej sytuacji stawiany/kładziony.

    Podnieście wzrok, na lament czasu brak

    Nie warto lamentować nad losem Pana Prezesa i Jego Dworu...

    Musimy znaleźć miejsce na przeprawę

    Musimy zarobić na chleb [Lidl dał jakąś promocję, ale na bułki -- chyba
    na czwartą bułkę, nie na chleb] sobie i na ośmiorniczki Wielmożnemu
    Panu Prezesowi -- kimkolwiek by był ów Wielce Wielmożny i Szanowny
    Pan Prezes... [MBelka przynajmniej odwdzięczył się...]

    --

  • 10. Data: 2019-07-25 16:37:16
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ban knoty.