  • 1. Data: 2019-07-25 23:07:38
    Temat: GetOut Bank - paranoja i brak bezpieczeństwa
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Bank jako ostatnie udane logowanie podaje... bieżące. Chyba po to,
    gdybym zapomniał jaka jest dziś data.
    I nie dowiem się czy i ktoś logował się przed tym logowaniem. To
    jakaś popierdółka nie bank.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 2. Data: 2019-07-26 18:53:08
    Temat: Re: GetOut Bank - paranoja i brak bezpieczeństwa
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:5d3a1a1b$0$17357$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    > zapomniał jaka jest dziś data.
    > I nie dowiem się czy i ktoś logował się przed tym logowaniem. To jakaś

    To mi przypomina gmaila (zanim mi zablokowali i nie potrafili odblokować),
    który po zalogowaniu wrzucał od razu do odebranych informcję, że logowanie
    było z innego urządzenia/IP niż poprzednio (prawie cudem byłoby gdyby z tego
    samego). Tylko po co ta informacja ew. włamywaczowi, który przecież może
    zaraz ją usunąć?
    A jak jest w innych bankach? Przykłady?

    Arek

  • 3. Data: 2019-07-26 19:06:50
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 26 lipca 2019 18:53:15 UTC+2 użytkownik Arek napisał:
> [...]

    No ale osochozi? Ostatnie to ostatnie, a nie przedostatnie.
    "Kiedy używam słowa" rzekł Humpty-Dumpty z przekąsem "znaczy ono dokładnie to, co
    chcę, by znaczyło - ani więcej ani mniej".
    "Pozostaje pytanie" powiedziała Alicja "czy możesz zmusić słowa by znaczyły to, co
    chcesz?"
    "Pozostaje pytanie, kto ma być panem - to wszystko".

    > A jak jest w innych bankach? Przykłady?

    santander - jak mocno poszukasz w ustawieniach to znajdziesz rejestr zdarzeń - są tam
    wszystkie logowania z dłuższego okresu - włącznie z aktualnym.
    mille - też w ustawieniach, przedostatnie udane.
    Dalej mi się nie chce sprawdzać.

    Oczywiście że getout to popierdółka, dopiero to zauważyłeś?
    Po co w ogóle mieć tam konto - oprócz robienia przekrętów z priceless specials?

    Ale ja zapytam, jak często/rzadko logujesz się do banku że ta informacja ma
    jakiekolwiek znaczenie? Prowadzisz kalendarzyk? Ktoś na to patrzy w ogóle?

  • 4. Data: 2019-07-26 19:08:25
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

> [...]

    > samego). Tylko po co ta informacja ew. włamywaczowi, który przecież może

    A antyprzykład z "logowaniem z innego urządzenia" to nowa wersja kantoru aliora -
    regularnie mi przysyła "wykryto logowanie z nowego urządzenia" - najprawdopodobniej w
    każdej sytuacji, gdy otwieram nowe okno prywatne przeglądarki ;>

  • 5. Data: 2019-07-26 19:29:55
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Użytkownik "Dawid Rutkowski" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

> [...]
    >aktualnym.
    >mille - też w ustawieniach, przedostatnie udane.

    Credit Agricole w starym interfejsie na 90% w przedostatnie. W bardzo starym
    Getinu też.
    A może ktoś się wcześniej logował się tego samaego dnia?...

    Arek

  • 6. Data: 2019-07-26 19:35:36
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 26 lipca 2019 19:29:58 UTC+2 użytkownik Arek napisał:

    > A może ktoś się wcześniej logował się tego samaego dnia?...

    Ale przecież oprócz daty jest też godzina i minuta, a czasem i sekunda podana.

  • 7. Data: 2019-07-26 22:24:29
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 26 lipca 2019 11:53:15 UTC-5 użytkownik Arek napisał:
> [...]
    > samego). Tylko po co ta informacja ew. włamywaczowi, który przecież może

    w gmailu masz tez powiadomienie na innego - powiazanego maila.
    I tamtego juz sie skasowac nie daje.

  • 8. Data: 2019-07-27 12:16:02
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Dawid Rutkowski napisał(a) :

> [...]
    chcę, by znaczyło - ani więcej ani mniej".
    > "Pozostaje pytanie" powiedziała Alicja "czy możesz zmusić słowa by znaczyły to, co

    Noooo... niby racja. Ale po jaki ch... mi informacja o logowaniu
    którego uczestnikiem jestem właśnie teraz. I to świadomie. Przecież
    wiem, że jestem zalogowany :-D

    > Ale ja zapytam, jak często/rzadko logujesz się do banku że ta informacja ma
    jakiekolwiek znaczenie? Prowadzisz kalendarzyk? Ktoś na to patrzy w ogóle?

    W przypadku nieautoryzowanego przeze mnie logowania taka informacja
    może być przydatna. BTW jest też godzina z sekundami.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 9. Data: 2019-07-27 15:35:13
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Hmm, ale założmy, ze jesteś zalogowany - i w tym czasie ktoś inny się zaloguje z
    innego komputera - wtedy mógłbyś to stwierdzić ;>

  • 10. Data: 2019-07-30 23:03:48
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    s...@g...com napisał(a) w wiadomości:
    om>...

    >w gmailu masz tez powiadomienie na innego - powiazanego maila.
    >I tamtego juz sie skasowac nie daje.

    Z jakiegoś powodu nie dostawałem na powiązanego (czy dodatkowego,
    nie pamiętam określenia). Jeszcze ok. rok temu,.

    Arek