  • 1. Data: 2019-07-28 18:28:59
    Temat: Naklejka na telefon - "wykryto dwie karty"
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Macie naklejkowicze taki problem, że terminal pokazują komunikat "Przyłóż jedną
    kartę"?
    Nie wiem od czego to zależy:
    a) idzie bez problemu
    b) "przyłóż jedną kartę", a za drugim razem bez problemu
    c) ciągle "przyłóż jedną kartę"

    Chyba na próbę oderwę kartę od telefonu i tak sprawdzę.
    Jeżeli to telefon, to może zekranuję hmmm...

    PS. Telefon nie ma NFC.

  • 2. Data: 2019-07-28 19:48:10
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Może jednak ma?
    A to a,b,c to zachowania powtarzalne różnych terminali?

    Ekranować będzie ciężko, naklejka ma już z tyłu ekran (można oderwać).

    Ja noszę naklejkę na breloku własnej roboty przy kluczach, wiele lat nosiłem dwie na
    obu stronach i nigdy nie było "przyłóż jedną", jedynie czasem obciążało kartę "z
    tyłu", a nie tą ze strony przykładanej.

    Tu wiele zależy od terminala - testuję to sobie w DC w autobusach i bramkach w
    metrze, bo mam też drugą kartę mifare, oprócz karty "wiejskiej", przepustkę na
    zajezdnię.
    Dawniej prawie wszystkie kasowniki i bramki nie radziły sobie z wizytownikiem, w
    którym była i wiejska i zbliżeniowe płatnicze, teraz w większości poprawili - ale z
    dwoma mifare nie radzą sobie wciąż - ale np. urządzenie do sprawdzania przez kanara
    dało radę.

  • 3. Data: 2019-08-01 13:48:27
    Temat: Re: Naklejka na telefon - "wykryto dwie karty"
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 28 Jul 2019 10:48:10 -0700 (PDT), w
    om>, Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> napisał(-a):

    > Może jednak ma?
    > A to a,b,c to zachowania powtarzalne różnych terminali?

    Ostatnio jak przyglądałem się to wszystkie to jakieś "i*" (incogito czy jakoś
    tak). Ale różne modele.
    W jednym sklepie cały czas bez problemu, w drugim z reguły "przyłóż jedną
    kartę".