  • 11. Data: 2007-10-04 08:51:35
    Temat: Re: PŁATNOŚĆ PRZEZ INTERNET ZA BILETY LOTNICZE
    Od: "Piotr W" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info
    [ ... ]
    > Pokaż mi palcem (albo np. linkiem;-) wypukłą VE w ofercie MultiBanku.

    nie mam czasu szukac w ofercie
    ani w linkach

    moja jest wydana do konta "MULTIKONTO MY"
    (konto otwarte jesien 2006)

    --
    Piotr W.
    t...@o...pl

  • 12. Data: 2007-10-04 09:54:13
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Piotr W pisze:

    > moja jest wydana do konta "MULTIKONTO MY"
    > (konto otwarte jesien 2006)

    I jest WYPUKŁA i z napisem ELECTRONIC USE ONLY? Toż to jakiś ewenement.
    Czy ktoś znający ofertę MultiBanku mógłby naprowadzić na ten produkt i
    ew. potwierdzić, albo zaprzeczyć?

  • 13. Data: 2007-10-04 19:15:02
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 04 Oct 2007 11:54:13 +0200,
    osoba podpisana: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>
    napisała:

    > I jest WYPUKŁA i z napisem ELECTRONIC USE ONLY? Toż to jakiś ewenement.
    > Czy ktoś znający ofertę MultiBanku mógłby naprowadzić na ten produkt i
    > ew. potwierdzić, albo zaprzeczyć?

    Nie ma. Po prostu wypukła debetowa VC do konta.

    http://www.multibank.pl/dla_ciebie/karty_do_multikon
    ta/visa_classic/

    Nie wiem dlaczego pisza o niej "prestiżowa" :)

    KJ

    "#define QUESTION ((bb) || !(bb))" - Shakespeare.

  • 14. Data: 2007-10-05 13:47:36
    Od: "Sinus" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Michał R. <m...@s...pl> napisał(a):
    > ale karty Lukasa Polbanku Mbanku nie stety nie akceptował

    Na pewno próbowałeś karty Polbanku? Ktoś niedawno pisał na grupie że ich VE
    "łyka" płatności internetowe. Spróbuj jeszcze raz.

    Pozdrawiam,
    Sinus

  • 15. Data: 2007-10-06 21:06:06
    Od: "Kamil Darczynski" <c...@d...plUSUN_$TO$.INVAL>

    "Sinus" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
    > VE
    > "łyka" płatności internetowe. Spróbuj jeszcze raz.

    lyka jak wybierzesz nie electron tylko normalna vise...

    --
    Gg: 4645610 | Tlen: cmykus | Skype: kamil_darczynski

  • 16. Data: 2007-10-06 21:07:20
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 6 Paź, 23:06, "Kamil

    > lyka jak wybierzesz nie electron tylko normalna vise...

    Piszesz o KK ?

  • 17. Data: 2007-10-07 10:33:34
    Od: "Sinus" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    krzysztofsf <k...@w...pl> napisał(a):
    > Piszesz o KK ?

    http://tinyurl.com/37zpdv

    Sinus

  • 18. Data: 2007-10-07 10:44:23
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 7 Paź, 12:33, "Sinus" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    > http://tinyurl.com/37zpdv

    To nic nie wnosi - pytalem autora postu ktora z kart on osobiscie
    wykorzystal.
    I debetowa i niebieska sa VE.

  • 19. Data: 2007-10-09 12:45:12
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>