  • 11. Data: 2003-12-06 08:39:17
    Temat: Re: PKO BP - nowe opłaty po odmiejscowieniu rachunków
    Od: "MM" <m...@s...pl>

    Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:67c2.000000b6.3fd0b517@newsgate.onet.pl...

    > Kolejna 'radosna twórczość'
    > Gdzieś Ty to wyczytał? w jakimś biuletynie z makulatury sprzed kilku lat?
    > Te opłaty są już od dawna i nie ulegają zmianie.

    a ja do niedawna mialem Superkonto i placilem 1 zl.mieisac za wyciagi by
    mail (i skrzynke mialem u nich)
    a z nowego TOiP wynika ze od 1 stycznia placilbym 2 PLN

    wiec to nie jest 'radosna tworczosc' tylko rzeczywistosc

    m.

  • 12. Data: 2003-12-06 08:49:33
    Od: "tomek" <s...@S...op.pl>

    Użytkownik "MM" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
    > a z nowego TOiP wynika ze od 1 stycznia placilbym 2 PLN

    a czy nowe TOiP jest dostepne na www?
    bo mnie nie udalo sie tego odnalesc na ichniej stronie :(

    pozdr,
    tomek

  • 13. Data: 2003-12-06 10:20:45
    Od: "MM" <m...@s...pl>

    Użytkownik "tomek" <s...@S...op.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "MM" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
    >

    > a czy nowe TOiP jest dostepne na www?
    > bo mnie nie udalo sie tego odnalesc na ichniej stronie :(

    nie interesowalem sie juz tym bo zlikwidowalem z koncem miesiaca konto u
    nich ( a oni z rozpedu wyslali
    mi jeszce TOiP)

    m.

  • 14. Data: 2003-12-06 12:09:16
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@g...pl>

    albo tutaj http://www.pkobp.pl/taryfy/oplaty_i_prowizje1.pdf

    > robi się drożej :( , ale przynajmniej za kredyt odnawialny nie kasują 2%
    > przy odnowieniu
    a e-SUPERKONT0 pozostaje bez zmian ,ktoś wie dlaczego???
    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.cuf.prv.pl

  • 15. Data: 2003-12-06 15:44:24
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > a ja do niedawna mialem Superkonto i placilem 1 zl.mieisac za wyciagi by
    > mail (i skrzynke mialem u nich)
    > a z nowego TOiP wynika ze od 1 stycznia placilbym 2 PLN
    tu masz aktualną taryfę:
    http://www.pkobp.pl/taryfy/czesci.xml?nr_tytulu=1&nr
    _czesci=1 (pkt 20)
    a tu nową:
    http://www.pkobp.pl/taryfy/oplaty_i_prowizje1.pdf (pkt 7)
    może mi pokażesz różnicę?

    > wiec to nie jest 'radosna tworczosc' tylko rzeczywistosc
    jednak obstawiam radosną twórczość :)
    Na ile pamiętam opłaty są pobierane oddzielnie
    i chyba w różnych terminach, wiec mogłeś przeoczyć,
    a równie możliwe, że jedną z opłat po prostu zapomnieli Ci włączyć.
    Ja np. nadal mogę korzystać z bankofonu choć zrezygnowałem z tej usługi
    kilka lat temu (i nawet nie ma już jej w TOiP)

  • 16. Data: 2003-12-06 19:20:52
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>

    5 Dec 2003 17:40:56 +0100, na pl.biznes.banki, n...@p...onet.pl
    napisał(a):

    > Zmiany TPiO polegają przede wszystkim na:
    > -podniesieniu opłat za prowadzenie rachunków (33-71%)
    > -podniesieniu opłaty za pojedyncze zlecenie telefonicze (do 2zł)
    > -podniesieniu opłat za wypłatę gotówki z obcych bankomatów (do 3% min.5zł)
    > -wprowadzwniu opłaty za konto Graffiti (1zł)
    > -wprowadzeniu opłaty za polecenie zapłaty (0,50zł)
    > -obniżeniu o 0.5% prowizji za kredyt odnawialny
    > -obniżeniu max. limitów DSD [dop.salda debet.] (od 1-04-2004)

    Ja tu widzę jeszcze opłatę za dostarczanie wyciągów:
    5,00 zł + koszt przesyłki pocztowej.
    Podsumowując, miesięczny koszt utrzymnia zwykłego konta wyniesie powyżej
    10 zł. Mnie to nie boli bo konto dawno u nich już zlikwidowałem, ale
    sądzę, że wreszcie zmobilizuje to moją żonę do likwidacji r-ku w tym
    banku.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 17. Data: 2003-12-06 21:23:02
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org> writes:

    > Ja tu widzę jeszcze opłatę za dostarczanie wyciągów:
    > 5,00 zł + koszt przesyłki pocztowej.
    > Podsumowując, miesięczny koszt utrzymnia zwykłego konta wyniesie powyżej
    > 10 zł.

    Boze, czy wy naprawde nie umiecie czytac?

    MJ

  • 18. Data: 2003-12-06 21:32:58
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > 10 zł. Mnie to nie boli bo konto dawno u nich już zlikwidowałem, ale
    > sądzę, że wreszcie zmobilizuje to moją żonę do likwidacji r-ku w tym

    A niech Ci tak będzie,
    nie mam już siły udowadniać, że białe nie jest zielone ;)))

    > --
    > Pozdrowienia
    > Krzysztof K. Maj
    pzdr, St.

  • 19. Data: 2003-12-07 17:20:17
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>

    Sat, 06 Dec 2003 22:23:02 +0100, na pl.biznes.banki, Michal Jankowski
    napisał(a):

    > Boze, czy wy naprawde nie umiecie czytac?

    Wydaje mi się, że od klientów PKO BP raczej oczekujesz umiejętności
    jasnowidzenia, niż umiejętności czytania. Bo właśnie takimi
    umiejętnościami trzeba by dysponować żeby wiedzieć, że faktyczny koszt
    danej usługi jest inny, niż podano w oficjalnym zawiadomieniu z banku.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 20. Data: 2003-12-07 21:15:33
    Od: n...@p...onet.pl

> [...]
    > umiejętnościami trzeba by dysponować żeby wiedzieć, że faktyczny koszt
    > danej usługi jest inny, niż podano w oficjalnym zawiadomieniu z banku.

    LOOL, możesz wskazać w którym miejscu tego zawiadomienia
    jasnowidzenie jest najbardziej potrzebne?;-)))

    "Za przekazywanie pocztą:
    - wyciągów
    - zbiorczego zestawienia operacji częściej niż raz w miesiącu 5zł+koszty..."

    > --
    > Pozdrowienia
    > Krzysztof K. Maj

    pzdr, ubawiony S.T.