  • 1. Data: 2003-12-01 15:37:25
    Temat: Najlepszy bank w Polsce SKARPETKA S.A.
    Od: "Robert" <narol007@[NOSPAM].gazeta.pl>

    Dziś stałem się klientem chyba najlepszego banku w Polsce - Skarpetka S.A.
    - bez prowizji i żadnych opłat za prowadzenie konta
    - brak krętactwa i naciągania klientów na dodatkowe koszty
    - 24 h na dobe mam swoje pieniądze do dyspozycji i co najważniejsze, nie
    muszę daleko po nie chodzić.
    - nie płacę podatku
    - brak kolejek
    - bezawaryjność systemu

    Jest to chyba najtańszy bank w Polsce.

  • 2. Data: 2003-12-01 15:45:25
    Temat: Re: Najlepszy bank w Polsce SKARPETKA S.A.
    Od: "exxon" <j...@f...id.pl>

    tak i masz w d .... rankingi bakow ;)

    Chyab ze skarpeta skarpecie nierowna ;)

  • 3. Data: 2003-12-01 15:49:17
    Od: "Kazimierz" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Robert" <narol007@[NOSPAM].gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - brak krętactwa i naciągania klientów na dodatkowe koszty
    > - 24 h na dobe mam swoje pieniądze do dyspozycji i co najważniejsze, nie

    przelewy tez sa "za darmo" ? :)

  • 4. Data: 2003-12-01 16:03:19
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > przelewy tez sa "za darmo" ? :)

    Tak ;-))) Ze skarpety do skarpety ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2003-12-01 16:15:31
    Od: "Kazimierz" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Tak ;-))) Ze skarpety do skarpety ;-)))

    gdyby tak wszyscy mieli takie bankowe skarpety jak Robert to rzeczywiscie
    bylaby to znakomita oferta :)))

  • 6. Data: 2003-12-01 16:43:15
    Od: "Xmad" <l...@w...edu.pl>

    a śmierdząca?

  • 7. Data: 2003-12-01 17:18:43
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Robert" <narol007@[NOSPAM].gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Dziś stałem się klientem chyba najlepszego banku w Polsce - Skarpetka S.A.
    > Jest to chyba najtańszy bank w Polsce.

    Czy zatrudniłeś już brygadę ochroniarzy ?? Ile im płacisz ????
    Jeśli nie wydajesz forsy na ochronę, podaj swój adres i stan aktywów.

    "Koledzy" z okolicy złożą Ci wizytę:-(

  • 8. Data: 2003-12-01 18:57:36
    Od: rmrmg <i...@s...atu.re>

    In <bqfn64$lsj$1@inews.gazeta.pl> Robert wrote:

    > - nie płacę podatku

    A jakie oprocentowanie?

    --
    registered Linux user 261525 | Wszystko jest trudne przy
    gg 2...@w...pl| odpowiednim stopniu

  • 9. Data: 2003-12-01 20:16:42
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Mon, 01 Dec 2003 19:57:36 +0100, rmrmg napisal/a:

    > A jakie oprocentowanie?
    takie samo jak w BZ WBK na przykład:)

    Krzysiek

  • 10. Data: 2003-12-01 20:40:27
    Od: Wiedźma Ple-Ple <m...@p...onet.pl>

    "krzysiekL" <k...@w...wp.pl> wrote:

    > takie samo jak w BZ WBK na przykład:)

    Albo w PKO BP - dziś mi naliczyli odsetki: 1 gr. - tylko zastanawia mnie
    jedno: dlaczego nie chcieli "belkowego"? ;))

    NP: Falkenbach - "...Magni blandinn ok megintiri..."
    --
    Mother north - united we stand, together we walk
    Phantom north - I'll be there when you hunt them down...