  • 1. Data: 2003-12-01 19:29:05
    Temat: Narzekałem Na E-Lukas ostatnio ... teraz już się śmieję ...
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@n...gazeta.pl>

    Mam jakiś tam limit ;)
    Skorzystałem z niego w części 30 % ... Saldo ujemne miałem przez 14 dni , po
    czym wpływ wyzerował (a nawet splusował) wymienione saldo ...

    Loguję się dziś w Lukasie ... i co widzę ?
    ODSETKI KARNE ! ! ! i przekroczenie kwoty dostępnej ... Tak zabawnie to
    wyświetlają, że można się zasugerować, że przekroczyłem kwotę dostępną o
    0,00 PLN , przez co naliczono od tej podstawy odsetki karne w kwocie 4,53
    PLN ;)

    Panienka na Lukas Lini wyjaśniła, że to jest po prostu potrącenie odsetek za
    te 14 dni korzystania z kredytu w koncie ;)
    Dla mnie Rotfl ;)

    http://kopernet.eu.org/~promilek/lukasrotfl.jpg

    SP

  • 2. Data: 2003-12-01 21:52:26
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <d...@n...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bqg4qq$crd$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > http://kopernet.eu.org/~promilek/lukasrotfl.jpg

    Ale to pozasłanianie to Ci wyjątkowo nie wyszło. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 3. Data: 2003-12-01 23:04:04
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 1 Dec 2003 22:52:26 +0100, "Wojciech Nawara"
    <[WYTNIJTO]nawara@op.pl> wrote:

    >Ale to pozasłanianie to Ci wyjątkowo nie wyszło. :-)
    Nie widzisz ze celowo zaslanial tak aby jak najwiecej pokazac? :)

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 4. Data: 2003-12-02 06:20:19
    Od: "dx" <d...@f...com.pl>

> [...]
    > 0,00 PLN , przez co naliczono od tej podstawy odsetki karne w kwocie 4,53

    Mialem to samo, zanim zadzwonilem zaktualizowalem saldo, "krzyczacy"
    komunikat zniknal i ukazal sie jako standard w historri rachunku. Uspokoilem
    sie ale co zaskoczy mnie nastepnym razem ? :-)
    pzdr,
    darek

  • 5. Data: 2003-12-02 08:30:34
    Od: "Kilimandzaro" <l...@N...fm>

    tez to mialem w przypadku mojego kredytu w koncie i tez zniklo ;)
    ciekawi mnie czy normalnie naliczyli te odsteki jednak, czy moze jednak przy
    karnym oprocentowaniu. ja nie jestem w stanie tego policzyc przy moim
    uzytkowaniu debetu!
    Kili

  • 6. Data: 2003-12-02 08:35:32
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    (...ciach...)
    ja nie jestem w stanie tego policzyc przy moim
    > uzytkowaniu debetu!
    > Kili
    =========
    Na czym polega w/w nimoznosc? Jesli przekroczyles dopuszczalny poziom dlugu,
    to odsetki karne bede TYLKO od kwoty PONAD kredyt odnawialny.
    Pozdrawiam!
    PL

  • 7. Data: 2003-12-02 10:19:54
    Od: "Kilimandzaro" <l...@N...fm>

    nie przekroczylem!
    tylko pisalo tak jak w powyzszych watkach ze przekroczylem a potem zniknelo!
    i teraz w sumie nie wiadomo wedlug jakich odstek naliczylo - czy tych
    karnych, wedlug czerwonego komunikatu (ktory potem zniknal) czy wedlug
    zwyklego debetu!
    obliczanie nie jest proste przy czestej zmianie stanu konta i jakimstam
    debecie, sam nie dojde czy mieli mi skubnac 18 zeta czy np. 13!
    Kili

  • 8. Data: 2003-12-02 10:47:45
    Od: "dx" <d...@f...com.pl>

    > i teraz w sumie nie wiadomo wedlug jakich odstek naliczylo - czy tych
    > karnych, wedlug czerwonego komunikatu (ktory potem zniknal) czy wedlug
    > zwyklego debetu!

    Az tak zle nie jest ( jeszcze :-) ), naliczono wg oprc. zwyklego debetu.
    Przynajmniej tak bylo w moim przypadku....
    pzdr,
    darek

  • 9. Data: 2003-12-02 11:21:01
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@n...gazeta.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Stasio Podróżnik" <d...@n...gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:bqg4qq$crd$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Ale to pozasłanianie to Ci wyjątkowo nie wyszło. :-)

    Wiem ;( Blokady widac wyraznie ;> ... Miałem nie zasłaniać, ale złośliwie to
    zrobiłem , po ostatniej dyskusji o awarii aktualizacji i niemożności
    przelania pieniędzy z powodu niewidoczności kwoty na E-Lukas ;) (Jezu ...
    ale zdanie) ...
    Była tam kwestia "To ile w koncu masz i ile chcesz przelac " ;)
    Ale lał to ...

    Najważniejszy jest komunikat - Ja tam jeszcze furiat nie jestem ... ale
    jakby jakiś zawodnik mający skłonności do cietrzewienia ujrzał komunikat o
    ODSETKACH KARNYCH w takiej syt , mógłby cały budyneczek na Orląt Lwowskich
    roznieść ;) ( I nie tylko ten .... następny w pobliżu również ;))

    Pozdrawiam
    SP

  • 10. Data: 2003-12-02 11:21:50
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@n...gazeta.pl>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości
    > On Mon, 1 Dec 2003 22:52:26 +0100, "Wojciech Nawara"

    > Nie widzisz ze celowo zaslanial tak aby jak najwiecej pokazac? :)

    A co ja niby ekshibicjonista jestem ? ? ?

    Pozdr.
    SP