  • 21. Data: 2003-12-07 23:30:30
    Temat: Re: PKO BP - nowe opłaty po odmiejscowieniu rachunków
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>

    7 Dec 2003 22:15:33 +0100, na pl.biznes.banki, n...@p...onet.pl
    napisał(a):

    > LOOL, możesz wskazać w którym miejscu tego zawiadomienia
    > jasnowidzenie jest najbardziej potrzebne?;-)))

    Właśnie tutaj:

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 22. Data: 2003-12-08 09:27:09
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Właśnie tutaj:

    Czy Ty nie rozumiesz prostego sformułowania "częściej niż raz w miesiącu"
    ?????

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 23. Data: 2003-12-08 23:09:17
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>

    Mon, 8 Dec 2003 10:27:09 +0100, na pl.biznes.banki, Glenn napisał(a):

    > Czy Ty nie rozumiesz prostego sformułowania "częściej niż raz w miesiącu"
    > ?????

    Zacytuję Ci:

    "6. Za przekazywanie pocztą:
    1) wyciągów
    2) zbiorczego zestawienia operacji częściej niż raz w miesiącu

    [...] 5,00 + koszty przesyłki pocztowej listem zwykłym"

    I kto tu nie może zrozumieć? :)

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 24. Data: 2003-12-09 05:42:03
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org> napisał w
    wiadomości news:3cq18m7qxvg.12zx9mmqih45v$.dlg@40tude.net...

    Glupoty juz kolejny raz....
    MSPANC

    Jednak KKM nie rozumie i niby cytuje

> [...]
    > 2) zbiorczego zestawienia operacji częściej niż raz w miesiącu
    >
    > [...] 5,00 + koszty przesyłki pocztowej listem zwykłym"

    a w nastepnej linijce:
    "3) zbiorczego zestawienia operacji raz w miesiącu - 0,00zl"

    > I kto tu nie może zrozumieć? :)

    Ty oczywiscie.
    Ta oplata sie NIE ZMIENA 1.1.2004. Teraz tez taka jest.

    Arghhh...

    --
    Pozdrowienia

  • 25. Data: 2003-12-09 10:18:36
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>

    Tue, 9 Dec 2003 06:42:03 +0100, na pl.biznes.banki, Slawek Kos
    napisał(a):

    > Jednak KKM nie rozumie i niby cytuje

    > a w nastepnej linijce:
    > "3) zbiorczego zestawienia operacji raz w miesiącu - 0,00zl"

    Możesz napisać, skąd wziąłeś ten punkt "3)"? Bo w oficjalnym drukowanym
    zawiadomieniu które otrzymałem z banku, TEJ LINIJKI NIE MA!!!
    Strona WWW może się zmieniać 60 razy na godzinę (czego najlepszy
    przykład mamy tutaj!) i jeśli występuje rozbieżność pomiędzy otrzymanym
    oficjalnie z banku dokumentem papierowym, a stroną WWW, to rozsądek
    nakazuje za wiążący uważać dokument papierowy.
    Jeśli z banku otrzymam oficjalne zawiadomienie, że przysłany mi TOiP
    zawierał błąd, to wtedy mogę się na stronie WWW oprzeć - ale nie
    wcześniej.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 26. Data: 2003-12-09 11:18:16
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

> [...]
    > 2) zbiorczego zestawienia operacji częściej niż raz w miesiącu
    >
    > [...] 5,00 + koszty przesyłki pocztowej listem zwykłym"

    Ty - klucz tkwi w sformułowaniu "częściej niż raz w miesiącu" - no i gdzie z
    tego wyczytałeś, że wyciągi miesięczne są płatne?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 27. Data: 2003-12-09 13:00:39
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>

    Tue, 9 Dec 2003 12:18:16 +0100, na pl.biznes.banki, Glenn napisał(a):

    > Ty - klucz tkwi w sformułowaniu "częściej niż raz w miesiącu" - no i gdzie z
    > tego wyczytałeś, że wyciągi miesięczne są płatne?

    Ale nie ma ŻADNEJ wątpliwości, że sformułowanie "częściej niż raz w
    miesiącu" dotyczy tylko punktu "2)"!
    Ponieważ odnoszę wrażenie, że mówimy o dwóch całkiem różnych dokumentach
    (w przypadku Sławka Kosa mam już nawet pewność że tak jest), proszę,
    odpowiedz mi na pytanie:
    Czy Twoja interpretacja TOiP opiera się na druku rozesłanym przez bank
    PKO BP do klientów, czy też na jakimś innym źródle?

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 28. Data: 2003-12-09 13:06:41
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Czy Twoja interpretacja TOiP opiera się na druku rozesłanym przez bank
    > PKO BP do klientów, czy też na jakimś innym źródle?

    Tak się tylko wtrąciłam - opieram się WYŁACZNIE na Twoich cytatach - one zaś
    w żaden sposób nie potwierdzają IMHO Twoich wniosków. Jaśniej nie potrafię.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 29. Data: 2003-12-09 14:14:27
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org> napisał w
    wiadomości news:16rmlrbo6ib32$.dooajrlv0m4m$.dlg@40tude.net...

    > Możesz napisać, skąd wziąłeś ten punkt "3)"

    Pelna TOiP obowiazujaca od 01.01.2004r jest do sciagniecia z ich www (*.pdf,
    117 stron)

    > ? Bo w oficjalnym drukowanym
    > zawiadomieniu które otrzymałem z banku, TEJ LINIJKI NIE MA!!!

    Bo tu podaja najwazniejsze zmiany. A ten p 3) sie nie zmienial.
    Tak sobie gdybam
    W domu sprawdze czy aby sie nie mylisz bo moja mala zonka tez taka karteczke
    dostala i ZTCP to jednak p. 3) byl...

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 30. Data: 2003-12-09 14:36:42
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>

    Napisałem wyraźnie (cytuję):

    "6. Za przekazywanie pocztą:
    1) wyciągów
    2) zbiorczego zestawienia operacji częściej niż raz w miesiącu"

    Możesz mi podać, na jakiej podstawie uważasz, że sformuowanie "częściej
    niż raz w miesiącu" oprócz punktu "2)" dotyczy także także punktu "1)"?

    Chcąc zarzucać komuś brak umiejętności rozumienia tekstu, warto samemu
    wiedzieć czego dyskusja dotyczy.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj