  • 1. Data: 2003-12-01 15:53:28
    Temat: przyjmowanie platnosci ze swiata
    Od: "Kubik" <k...@i...com>

    Hej!

    Tak luźno nawiązując do ostatniej dyskusji o PayPal, zastanawiam
    się jak najlepiej obsługiwać płatności za sprzedaż swoich produktów
    poprzez WWW na cały świat.
    Najlepiej to znaczy najtaniej i najwygodniej dla klienta i dla mnie.
    W tej chwili dosyć korzystne wydaje mi się skorzystanie z serwisu
    kagi.com, przyjmują większość KK, czeki, gotówkę, MO, jednak
    jest tam dosyć wysoka opłata za każdą transakcje -
    1.25$, co przy cenach rzędu 5$-10% za produkt jest dosyć dużo.

    Czy ktoś zna jakieś inne sposoby/serwisy na przyjmowanie płatności
    od klientów z różnych krajów?

    pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2003-12-01 20:48:26
    Temat: Re: przyjmowanie platnosci ze swiata
    Od: "Betinho" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Kubik" <k...@i...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > 1.25$, co przy cenach rzędu 5$-10% za produkt jest dosyć dużo.
    >
    > Czy ktoś zna jakieś inne sposoby/serwisy na przyjmowanie płatności

    jest jakas angielska strona. Uruchomienie konta to jakies 40 USD a potem
    chyba darmo. Nie wiem, musialbym poszukac

  • 3. Data: 2003-12-02 02:59:08
    Od: " 0sa" <0...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Kubik <k...@i...com> napisał(a):

> [...]
    > 1.25$, co przy cenach rzędu 5$-10% za produkt jest dosyć dużo.
    >
    > Czy ktoś zna jakieś inne sposoby/serwisy na przyjmowanie płatności

    Jezeli to ma byc na nieco wieksza skale to z reguly najlepiej jest zawsze
    zaczac od otwarcia konta w USA do tego celu. Bedac sprzedawca twoje koszty
    beda najprawdopodobniej od kilkudziesieciu do kilkuset procent nizsze w USA
    niz poza -- obojetnie czy jest to przyjmowanie kart, czekow, M.O. czy
    czegokolwiek innego.

    W rzeczywistosci wiekszosc wiekszych sprzedawcow na eBay z poza USA ma
    osobne konto amerykanskie i poniewaz jest to popularna i poszukiwana przez
    sprzedawcow opcja. PayPal dawno to zauwazyl i pozwala kazdemu z poza USA
    podpiac do PayPal'a dowolne konto amerykanskie.

    0sa