  • 1. Data: 2003-12-01 13:25:37
    Temat: Przelew z USA do Multibanku ???
    Od: "maciejm" <m...@w...pl>

    Mam pytanie dot. przelewu zagranicznego (z USA) na konto walutowe w Multibanku.
    Jak długo taki przelew może iść ? Wszystkie dane dot. przelewu tj. odbiorca,
    SWIFT, dane banku zostały podane prawidłowo.

    I jeszcze jedno.
    Podobno można przesyłać przelewy walutowe do mBanku ?
    Czy to prawda i podobniw jw. ile czasu idzie taki przelew?

    Z góry dzięki za pomoc.

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2003-12-01 14:35:19
    Temat: Re: Przelew z USA do Multibanku ???
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    0...@p...pl,
    maciejm <m...@w...pl>:
    > Mam pytanie dot. przelewu zagranicznego (z USA) na konto walutowe w
    > Multibanku. Jak długo taki przelew może iść ? Wszystkie dane dot.
    > przelewu tj. odbiorca, SWIFT, dane banku zostały podane prawidłowo.

    Zalezy jaka droga. Od kilku godzin do kilku dni (kilkunastu przy wyjatkowo
    pokretnej drodze)

    > I jeszcze jedno.
    > Podobno można przesyłać przelewy walutowe do mBanku ?
    Tak.

    > Czy to prawda i podobniw jw. ile czasu idzie taki przelew?
    Prawda i dokladnie tyle co do MultiBanku, bo droga jest taka sama z
    wyjatkiem ostatniego krotkiego odcinka.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-12-01 15:00:39
    Od: "maciejm" <m...@w...pl>

    >Zalezy jaka droga. Od kilku godzin do kilku dni (kilkunastu przy wyjatkowo
    >pokretnej drodze)
    >
    >To w jaki określić najkrótszą drogę takiego przelewu i mam wpływ na taką
    drogę np. czy mogę zaznaczyć aby mój przelew szedł określoną przeze mnie
    drogą ? ?

  • 4. Data: 2003-12-01 16:17:07
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <0...@p...pl>, m...@w...pl says...

    > drogę np. czy mogę zaznaczyć aby mój przelew szedł określoną przeze mnie
    > drogą ? ?

    Raczej nie ..... droga zalezy od tego jakie banki sa bankami
    korespondentami obu bankow. Inaczej mowiac cala droga zalezy od tego
    skad wysylasz i gdzie pieniadze ida (a nawet zalezy od tego w jakiej
    walucie jest robiony przelew).

    Przyklad: jesli wysylam pieniadze z mojego banku w Stanach (Wells Fargo)
    do polskiego Citi to:

    - jesli wysylka w dolarach - Wells Fargo sle pieniadze TYLKO do CITI w
    Nowym Jorku

    - jesli wysylka jest w Euro - to Wells Fargo sle pieniadze do Dresdner
    Bank AG z instrukcja uznania konta Polskiego Citi

    - jelsi transfer jest w Polskich zlotowkach - to Wells Fargo sle
    piniadze do BPH-PBK z instrukcja uznania rachunku polkiego Citi

    Tutaj generalnie masz jednego posrednika ale moze zdazyc sie tak, ze
    bank nadawca i bank odbiorca nie maja wspolnego banku korespondenta -
    wtedy bedziesz mial dluzsza droge

    AP

  • 5. Data: 2003-12-01 16:37:49
    Od: "maciejm" <m...@w...pl>

> [...]
    >
    >Tutaj generalnie masz jednego posrednika ale moze zdazyc sie tak, ze
    >bank nadawca i bank odbiorca nie maja wspolnego banku korespondenta -

    Wysyłka jest w dolarach.
    Zastanawiam się czy Multibank poda listę swoich banków korespondentów w USA ?

  • 6. Data: 2003-12-01 19:58:38
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <0...@p...pl>, m...@w...pl says...

    > Wysyłka jest w dolarach.
    > Zastanawiam się czy Multibank poda listę swoich banków korespondentów w USA ?

    Wiesz..... wiele ci to nie da .... bo jeszcze musisz znac korespondentow
    banku wysylajacego, wydaje mi sie (!), se wiekszosc polskich bankow ma
    konta w Chase.

    AP

  • 7. Data: 2003-12-01 20:24:20
    Od: "maciejm" <m...@w...pl>

  • 8. Data: 2003-12-01 20:28:18
    Od: "maciejm" <m...@w...pl>

    >USA

    A może znasz inne sposoby (doświadczenia) na przesyłanie pieniędzy do Polski,
    nie wiem może Western Union czy coś takiego??

  • 9. Data: 2003-12-02 02:05:23
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <0...@p...pl>, m...@w...pl says...

    > A może znasz inne sposoby (doświadczenia) na przesyłanie pieniędzy do Polski,
    > nie wiem może Western Union czy coś takiego??

    Wiem ze Western Union to robi blyskawicznie .... tylko tez i "zdziera"
    dosyc sporo. Przelewy ktore ja robie Wells Fargo-Citi PL najczesciej
    docieraja nastepnego dnia ... a w ostatecznosci dzien pozniej.

    AP