  • 41. Data: 2003-12-10 23:44:41
    Temat: Re: PKO BP - nowe opłaty po odmiejscowieniu rachunków
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>

    Tue, 9 Dec 2003 15:14:27 +0100, na pl.biznes.banki, Slawek Kos
    napisał(a):

    > Bo tu podaja najwazniejsze zmiany. A ten p 3) sie nie zmienial.

    Na tym druku nie pisze, że to są zmiany, lecz że to jest wyciąg z TOiP.
    Swoją drogą ciekawy to wyciąg, jeśli nie zawiera pozycji, która co
    miesiąc dotyczy wszystkich klientów banku.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 42. Data: 2003-12-11 10:42:15
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org> napisał w
    wiadomości news:132cgrxeatmp9$.iw5knkl4j7sb.dlg@40tude.net...

    > Na tym druku nie pisze, że to są zmiany, lecz że to jest wyciąg z TOiP.
    > Swoją drogą ciekawy to wyciąg, jeśli nie zawiera pozycji, która co
    > miesiąc dotyczy wszystkich klientów banku.

    Wyciag z (...), jak sama nazwa wskazuje, to jest czesc informacji. Calosc
    jest gdzie indziej.
    Formalnie jest wszystko w porzadku, ale marketingowo to sobie samoboja
    strzelili...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---