  • 1. Data: 2010-05-07 07:24:06
    Temat: Open Finance - BURDEL
    Od: "Strachu S." <s...@o...pl>

    CZy Open Financ poprawi kiedyś bzdury na swoich stronach?

    Po zalogowaniu widzę, w zakładce lokaty:

    "OSTATNIE TRANSAKCJE" - jako ostatnie widzę moje działanbia z marca! Ludzie,
    trzymajcie mnie, od marca wykonałem dziesiątki innych opercji: złożenia
    wniosków, założenie lokat, lokaty się kończyły i wracały do mnie...

    Szanowny OF, burdel masz!

    * * *

    Druga sprawa:
    zakładam lokatę, dyspozycja - powrót środków na rachunek z jakiego przyszedł
    przelew, a widzę co? Znowu BURDEL! Podają mi w kazdym z wniosków i lokat ten
    sam numer konta, ale w Getin Banku!

    Czy ktoś z OF to czyta?
    Opamietajcie się!

    Strachu S.

  • 2. Data: 2010-05-07 07:46:35
    Temat: Re: Open Finance - BURDEL
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 7 Maj, 09:24, "Strachu S." wrote:
> [...]
    > trzymajcie mnie, od marca wykonałem dziesiątki innych opercji: złożenia
    > wniosków, założenie lokat, lokaty się kończyły i wracały do mnie...

    A mnie zniknęły 2 odnawiane lokaty - i co ja mam powiedzieć?
    --
    pozdr.
    ls