  • 1. Data: 2010-05-07 09:20:01
    Temat: skórki w mBank
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    Witam!
    Jakis czas temu ktos na grupie zapodal dodatek do firefoxa pozwalajacy
    insytalowac wlasny styl css
    dla strony i zamiescil taki fajny czarny dla mbanku, moglby się ten ktos z
    tymi danymi przypomniec?
    Chcialbym to zainstalowac na netbooku, bo drazni mnie standardowa skorka

    pozdrawiam

    --
    Szukasz programu do firmy? Zobacz DUMPINGOWIEC
    Wszystkomający program dla firm - HIT !!!

  • 2. Data: 2010-05-07 13:46:41
    Temat: Re: skórki w mBank
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 07.05.2010 11:20, wspolna-flaszka.pl wrote:
> [...]
    > tymi danymi przypomniec?
    > Chcialbym to zainstalowac na netbooku, bo drazni mnie standardowa skorka

    Dodatek nazywa się Stylish. Wejdź na stronę mBanku i kliknij prawym
    przyciskiem na jego symbolu - wybierz "Find styles for this site".

  • 3. Data: 2010-05-07 17:45:29
    Od: Don Pedro Szpieg z Krainy Deszczowców <p...@g...pl>

    On Fri, 07 May 2010 15:46:41 +0200, XYZ <j...@m...bin> wrote:

    >Dodatek nazywa się Stylish. Wejdź na stronę mBanku i kliknij prawym
    >przyciskiem na jego symbolu - wybierz "Find styles for this site".

    Albo ja zmęczony jestem, albo Ty niedokładnie piszesz, co należy
    zrobić :-(
    Naklikałem się chyba we wszystkie możliwe symbole/loga na stronie
    mBanku i nic :-( Mam najnowszego Firefoxa w polskiej wersji.

    Podpowiedz coś więcej...

  • 4. Data: 2010-05-07 17:52:11
    Od: bim-bom <j...@g...pl>

    W dniu 2010-05-07 19:45, Don Pedro Szpieg z Krainy Deszczowców pisze:

> [...]
    > Naklikałem się chyba we wszystkie możliwe symbole/loga na stronie
    > mBanku i nic :-( Mam najnowszego Firefoxa w polskiej wersji.

    A zainstalowales dodatek?

  • 5. Data: 2010-05-07 18:50:26
    Od: Don Pedro Szpieg z Krainy Deszczowców <p...@g...pl>

  • 6. Data: 2010-05-07 18:53:58
    Od: Don Pedro Szpieg z Krainy Deszczowców <p...@g...pl>

    On Fri, 07 May 2010 19:52:11 +0200, bim-bom <j...@g...pl> wrote:

    >A zainstalowales dodatek?

    A, dodatek ;-) No i trzeba było tak od razu ;-))))))

  • 7. Data: 2010-05-07 20:41:12
    Od: Karol <K...@S...pl>

    W dniu 2010-05-07 15:46, XYZ pisze:

    > Dodatek nazywa się Stylish. Wejdź na stronę mBanku i kliknij prawym
    > przyciskiem na jego symbolu - wybierz "Find styles for this site".

    Zainstalowałem dodatek i nijak nie mogę nigdzie znaleźć owego "Find..."

    Karol

  • 8. Data: 2010-05-07 21:23:20
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent wspolna-flaszka.pl nadaje:
    > zamiescil taki fajny czarny dla mbanku, moglby się ten
    > ktos z tymi danymi przypomniec?

    Ten fajny się nazywa "żałoba narodowa" i włacza się sam od czasu do
    czasu, na różnych stronach..

  • 9. Data: 2010-05-10 09:40:48
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 07.05.10 22:41, Karol pisze:

    > Zainstalowałem dodatek i nijak nie mogę nigdzie znaleźć owego "Find..."

    Wchodzisz na strone mbanku.
    Klikasz na ikone stylish (w prawym dolnym rogu FF).
    Wybierasz opcje "Znajdz style dla tej witryny"

    Voila.

    --
    Pete

  • 10. Data: 2010-05-10 13:35:25
    Od: Karol <K...@S...pl>

    W dniu 2010-05-10 11:40, Pete pisze:

    > Wchodzisz na strone mbanku.
    > Klikasz na ikone stylish (w prawym dolnym rogu FF).
    > Wybierasz opcje "Znajdz style dla tej witryny"

    Dzięki :-)

    Karol