  • 1. Data: 2010-05-06 21:42:41
    Temat: BZWBK - przelew z karty kredytowej
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Ostatnio aktywowałem kartę Mastercard Payback (kredytową), wydaną w miejsce
    allekarty kredytowej i obecnie nie mogę wykonać przelewu z karty kredytowej
    (brak możliwości wybrania rachunku karty). Coś się w BZWBK zmieniło, czy to
    raczej jednostkowy przypadek i po przejściu się do oddziału BZWBK wszystko
    wróci do normy?

  • 2. Data: 2010-05-07 06:16:30
    Temat: Re: BZWBK - przelew z karty kredytowej
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2010-05-06 23:42, Marcin Wasilewski pisze:
> [...]
    > kredytowej (brak możliwości wybrania rachunku karty). Coś się w BZWBK
    > zmieniło, czy to raczej jednostkowy przypadek i po przejściu się do

    Wizyta w oddziale. Wcześniej możesz zadzwonić na infolinię kartową w
    celu upewnienia się (618565326)

    Darek

  • 3. Data: 2010-05-07 14:31:48
    Od: Zespol_BZWBK <Z...@b...pl>

    On May 6, 11:42 pm, "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>
    wrote:
> [...]
    > raczej jednostkowy przypadek i po przejściu się do oddziału BZWBK wszystko

    Prosimy zgłosić problem na e-mail l...@b...pl. Skontaktujemy się z
    Panem w celu wyjaśnienia sprawy.

    Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
    indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk-na-for
    ach.html

    Zespół Banku Zachodniego WBK