  • 11. Data: 2003-09-10 13:01:39
    Temat: Re: Oficjalny komunikat mBanku - temat mKioski
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bjn55n$fu5$1@inews.gazeta.pl...

    > Tak, pewnie dlatego zabrali ogólny Euronet.

    Ogolny Euronet zabrali dawno temu, chyba juz bedzie z rok :-)

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 12. Data: 2003-09-10 13:06:57
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik Witek napisał:

    > Oj, właśnie, że nie ! -to jest bankomat z mozliwoscia wplaty, tyle ze gotowki a
    > nie kopert jak np. w pkobp czy citi.

    Zapraszam do Łodzi. To są dwie oddzielne maszyny oddalone od siebie o
    jakieś 2m. Byłem absolutnie trzeźwy:-)

    pzdr

    Tomek

  • 13. Data: 2003-09-10 13:10:15
    Od: "Zosia Samosia" <f...@s...com>

    Na atrakcyjnosci to mBank nie stracil i pewnie jeszcze dlugo nie straci w
    porownaniu do Pekao SA i tym podobnych.
    Ale jak by nie bylo to jest to marnotrastwo i glupota. Wedlug mnie lepiej (i
    chyba taniej - chociaz nie jestem bankowcem i nie znam sie na tym) byloby
    wykupic dostep do drugiej sieci bankomatow, np. BPH, lub innego banku.

    Pozdrowienia

  • 14. Data: 2003-09-10 13:10:38
    Od: "Krab" <k...@p...of.pl>

    napisał w wiadomości news:bjn6gj$rn1$1@news.onet.pl...

    > Hmm - a na stonie pisze, ze ten mKiosk to Stanowiska internetowe
    Stanowiska
    > telefoniczne , a bankomat Euronetu jest wlasnie dostepny na terenie
    Centrum
    > Handlowego, to jak to sie ma do tego co piszesz? ;)

    w krakowskim m1 jest juz oczywiscie bankomat euronetu, czy ten bankomat co
    stawia mbank jest bankomatem czysto mbankowym czy innym to nie wiem, bo to
    jeszcze nie dziala, faktem jednak jest, ze w tym bydynku klienci mbankowi
    moga juz bezplatnie wyplacac pieniadze (wplat sie tam nie przewiduje) bedzie
    to wiec kolejny bankomat w tym miejscu
    Sa tam rowniez 2 aparaty telefoniczne i chyba 2 monitory, co wskazuje ze
    beda stanowiska do komputerowej obslugi konta, o ktorych piszesz
    calosc to zwarta konstrukcja stojaca w najbardziej ruchliwym miejscu (tam
    gdzie stoja wozki na zakupy i sa kasy) w taki sposob, ze kazdy pobierajacy
    wozek spokojnie i nawet niechcacy (a pewnie i z wielka ciekawoscia) spojrzy
    na ekran ze stanami kont tych nadgorliwcow, ktorzy z tego skorzystaja, czy
    tez podgladna wbijany pin do bankomatu niczym nieoslanietego, a ruch wokol
    tego czegos odbywa sie z dookola bo toto ustawiono dokladnie posrodku itp
    itd

  • 15. Data: 2003-09-10 13:11:41
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    > Oj, właśnie, że nie ! -to jest bankomat z mozliwoscia wplaty, tyle ze
    gotowki a
    > nie kopert jak np. w pkobp czy citi.

    Czyli co? zmienili ? jeszcze 2 tygodnie temu byly dwie osobne "szafy"
    jedna do wplat druga do wyplat.

    MarcinP

  • 16. Data: 2003-09-10 13:29:47
    Od: "Usenet" <x...@x...pl>

> [...]
    > chyba taniej - chociaz nie jestem bankowcem i nie znam sie na tym) byloby
    > wykupic dostep do drugiej sieci bankomatow, np. BPH, lub innego banku.

    to mBank ma też w planie
    jest nawet stosowna ankieta

    http://cafe.mbank.com.pl/ank/

  • 17. Data: 2003-09-10 13:37:52
    Od: "Usenet" <x...@x...pl>

    > Zapraszam do Łodzi. To są dwie oddzielne maszyny oddalone od siebie o
    > jakieś 2m. Byłem absolutnie trzeźwy:-)

    Będę w Łodzi 28.09, to zabiorę sobie jeden "wpłatomat" do domu ;-)

  • 18. Data: 2003-09-10 16:43:08
    Od: "Trek_" <trek@usuńtoto.klub.chip.pl>

    jest bankomat , dzisiaj widzialem :)

    Pio'Trek'

  • 19. Data: 2003-09-11 10:50:07
    Od: "lelek" <l...@g...pl>

> [...]
    > tego czegos odbywa sie z dookola bo toto ustawiono dokladnie posrodku itp

    Przyjzales sie dokladnie? Przy mKiosku NIE MA BANKOMATU!!!!. Sa tylko
    stanowiska telefoniczne i terminale z monitorami do obslugi konta.
    Sprawdzalem ze trzy razy: nie ma zadnego bankomatu, ani wrzutki depozytowej.
    Po0za tym na terenie krakowskiego M1 jest tylko jeden bankomat Euronetu (a
    poza nim Kredyt Banku i Pekao SA)

    Tak na marginesie, skoro nie ma mozliwosci wyplaty pieniedzy, to nie ma
    najmniejszego sensu tworzenie takiego ustrojtwa.

    Pozdrawiam

    Lelek

  • 20. Data: 2003-09-11 12:06:55
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    lelek wrote:
    > Tak na marginesie, skoro nie ma mozliwosci wyplaty pieniedzy, to nie
    > ma najmniejszego sensu tworzenie takiego ustrojtwa.

    Jest jest, dla nowych klientow, czy tych mniej "uswiadomionuych".
    P.S.Prewnie sie pospieszyli, zeby byc przed Eurobankiem.
    Stosowna informacja prasowa:
    http://www.prnews.pl/html.php/display?article=3194