  • 1. Data: 2005-05-30 12:31:55
    Temat: Profesjonaliści preferowani w Dominet Banku
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Dominet Bank wprowadził kredyt samochodowy "Profesjonalista", skierowany do
    wybranych grup zawodowych. Obecnie oferta jest skierowana do: lekarzy,
    pielęgniarek i innych pracowników służby zdrowia, pracowników administracji
    publicznej i samorządowej.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,11451

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2005-05-30 17:07:29
    Temat: Re: Profesjonaliści preferowani w Dominet Banku
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote:

> [...]
    > pielęgniarek i innych pracowników służby zdrowia, pracowników administracji

    Zawsze mnie ciekawiło, dlaczego banki preferują akurat _te_ grupy zawodowe.
    Szczególnie lekarzy i prawników. A jak już widzę nazwę "Profesjonalista", to
    mi się śmiać chce. W szczególnie w kontekście tego co wyprawiają lekarze w
    państwowych placówkach...

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 3. Data: 2005-05-30 17:19:18
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Zawsze mnie ciekawiło, dlaczego banki preferują akurat _te_ grupy
    > zawodowe.
    > Szczególnie lekarzy i prawników.

    Wiadomo dlaczego. Na ogol znaczne nieujawnione dochody, male szanse na
    utrate rzeczywistej zdolnosci kredytowej. A i warto miec znajomych w
    tych branzach. :-)

    > A jak już widzę nazwę "Profesjonalista", to
    > mi się śmiać chce. W szczególnie w kontekście tego co wyprawiają
    > lekarze w
    > państwowych placówkach...

    A juz wlaczanie do "profesjonalistow" administracji publicznej to w
    ogole kopytko.

    marekz

  • 4. Data: 2005-05-30 19:28:51
    Od: Dariusz Sznajder <d...@b...tu.kielce.pl>

    W artykule <d7fi84$ovk$1@nemesis.news.tpi.pl>
    MarekZ napisał(a):
    > A juz wlaczanie do "profesjonalistow" administracji publicznej to w
    > ogole kopytko.
    Nie pisałeś czasem coś o nieujawnionych dochodach i małej możliwości
    utraty rzeczywistych zdolności kredytowych? :)

    --
    Dariusz Sznajder
    DSZ1-RIPE