  • 61. Data: 2003-01-06 09:24:30
    Temat: Re: Odmowa przyjecia karty - jak postraszyc sprzedawce?
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    > aha. nie moge tez zaplacic 10 PLN pieciogroszowkami,
    > bo koszty dostarczenia tego do banku i wplacenia sa za wysokie?

    podam ciekawostke. Na RTL podawali, ze kazdy niemiecki sprzedawca
    ma prawo odmowic realizacji transakcji, jesli pieniadze beda "za drobne".
    "Za drobne" jest okreslone w przepisach i tez podawali co to znaczy, ale nie
    bede powtarzal, bo szczegolow juz nie pamietam.

    pozdr.
    MarcinP

  • 62. Data: 2003-01-06 12:45:46
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On 5 Jan 2003 17:23:07 GMT, Roman Kubik <r...@p...com.pl> wrote:

    >Ja jeszcze rok temu bylem typowym klientem hipermarketowym.
    Ja na szczescie nigdy :))
    >Ze wzgledu na cene (jak sadzilem) i na karty.
    >Przenioslem sie do sklepu niedaleko domu (minimarketu ;-)) - typowo polski
    >kapital - bo tu tez moge zaplacic karta.
    Jaka to siec ? Bo u mnie niestety wszystkie dyskonty i male makrety
    nie przyjmuja kart ;((.

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    UIN: 15071179 | GG: 504206

  • 63. Data: 2003-01-06 13:58:59
    Od: k...@z...pl

> [...]
    > kapital - bo tu tez moge zaplacic karta.
    > Tyle ze tu moge zrobic zakupy pieszo w 30 min, a wyprawa do HM zajmowala

    a co to za sklep jeżeli można wiedzieć ?
    jesteś przekonany że jest on nadal polski ??

    Karol Żwiruk

  • 64. Data: 2003-01-06 14:07:46
    Od: k...@z...pl

    > Jaka to siec ? Bo u mnie niestety wszystkie dyskonty i male makrety
    > nie przyjmuja kart ;((.

    od niedawna Globi występuje pod marką Champions
    a od 3 tygodni można płacić kartą !!!
    (Ursynów) więc teraz tylko tam robię zakupy :)
    nie zauważyłęm aby ceny skoczyły, a specjalnie zwróciłem na to uwagę,
    chyba że zrobią to powolutku stopniowo.

    Karol Żwiruk

  • 65. Data: 2003-01-06 14:12:39
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:miui1v4v8toli14gg51548jpamulokle0t@4ax.com, Dentarg wrote:

    > Jaka to siec ? Bo u mnie niestety wszystkie dyskonty i male makrety
    > nie przyjmuja kart ;((.

    Podam Ci moja - Spolem.

    --
    Robert

  • 66. Data: 2003-01-06 16:50:25
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > Jaka to siec ? Bo u mnie niestety wszystkie dyskonty i male makrety
    > nie przyjmuja kart ;((.
    ZTCW zadna :-).

    pozdrawiam

    romekk

  • 67. Data: 2003-01-06 23:25:20
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "berdycz" <p...@b...pl> writes:

    > Ja mowie o straszeniu sprzedawcy za to , że nie chciał małej kwoty kartą.

    Straszeniu? Grozba karalna? Bez przesady.

    > Wystarczy się obrazić i nie korzystać z usług tego sklepu na małe kwoty,
    > albo nosić ze sobą gotówkę.

    Nie. Obrazic sie, to znaczy nie korzystac z uslug tego sklepu (kropka).

    > Ja jak bym się miał obrażać na innych ludzi to wielu musiałbym wymordować.:-(

    Coz za blyskotliwa logika...
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 68. Data: 2003-01-07 11:45:42
    Od: MiKo <m...@w...pl>

    Uz.ytkownik Dentarg napisa?:

    > Jaka to siec ? Bo u mnie niestety wszystkie dyskonty i male makrety
    > nie przyjmuja kart ;((.

    W pl polnocnej jest siec "Zatoka" - przyjmuja kartami.