  • 1. Data: 2002-08-30 20:35:26
    Temat: Obciazenie KK w IDEI? (X-post)
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    Zastanawiam sie nad tym krokiem. Czy mial ktos z tym problemy? Np. karta
    obciazana zbyt duzymi kwotami? Jak wowczas z reklamacjami?

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

  • 2. Data: 2002-08-30 21:01:16
    Temat: Re: Obciazenie KK w IDEI? (X-post)
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    In pl.biznes.banki Maciej Loret <m...@p...pl> wrote:

    > Zastanawiam sie nad tym krokiem. Czy mial ktos z tym problemy? Np. karta
    > obciazana zbyt duzymi kwotami? Jak wowczas z reklamacjami?

    Nie było. A reklamacje zależą od banku. Na przykład w Citi od ręki. To
    jest transakcja MO/To/IO, więc reklamowalna od ręki.

    --
    ___________ (R)

  • 3. Data: 2002-08-30 23:21:46
    Od: "Alex D.B." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    >
    > Zastanawiam sie nad tym krokiem. Czy mial ktos z tym problemy? Np. karta
    > obciazana zbyt duzymi kwotami? Jak wowczas z reklamacjami?

    Nie wiem jak teraz, ale mam zle doswiadczenia z okolic 99/00
    faktura drukowana na 1, platnosc na 19, ale karta obciazana byla 2-4, zanim
    jeszcze przyszla faktura. kwoty obciazen prawidlowe.
    teraz zapodalem DD z inteligo, i dziala ok - obciazaja 19.

    Alex D.B.
    "W posredniaku patrzylem, nic dla mnie"

  • 4. Data: 2002-08-31 04:41:07
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

> [...]
    > jeszcze przyszla faktura. kwoty obciazen prawidlowe.
    > teraz zapodalem DD z inteligo, i dziala ok - obciazaja 19.

    Dzieki za oba posty.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

  • 5. Data: 2002-08-31 07:40:57
    Od: "WaldekGo" <[nospam]awago@friko4.onet.pl>

    "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> wrote in message

    > Nie było. A reklamacje zależą od banku. Na przykład w Citi od ręki. To
    > jest transakcja MO/To/IO, więc reklamowalna od ręki.

    Slicznie, ale to mimo wszystko klopot.
    A jak sie zlozy reklamacje, uznana, to w zbyt duzej ilosci przypadkow
    pieniadze sa nie do odzyskania miesiacami. Idea obiecuje ze odliczy
    od nastepnej faktury i nie odlicza, obiecuje ze od nastepnej itak dalej,
    czesto az do zablokowania dla nich mozliwosci obciazania karty.
    To samo jest ze stalym zleceniem z konta. Przestrzegam przed tym
    pochopnym krokiem, w przypadku Idei szczegolnie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek
    --------------

  • 6. Data: 2002-09-01 11:30:17
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik Alex D.B. <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:akoukm$6ai$...@n...onet.pl...

> [...]
    zanim
    > jeszcze przyszla faktura. kwoty obciazen prawidlowe.

    Tak bylo, ale od czasu gdy operatorzy zaczeli promowac rozne ulatwienia (dla
    nich) w platnosciach, to Idea obiecala, ze bedzie obciazac (DD lub KK) w
    ostanim dniu. I tak teraz robia.
    Uzywam od 3,5roku. Bez problemow.
    Inna rzecz, ze nigdy nie musialem skladac reklamacji na wyskosc
    rachunku...;-)
    Tylko trzeba pamietac, by przed uplywem okresu waznosci karty zapodac nowy
    numer karty lub nowa date waznosci dla wznowionej.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 7. Data: 2002-09-01 11:37:18
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...com> napisał w wiadomości

    > Tylko trzeba pamietac, by przed uplywem okresu waznosci karty zapodac nowy
    > numer karty lub nowa date waznosci dla wznowionej.

    Era sama przypomina o tym, ze zbliza sie koniec waznosci karty. Przysylaja
    odpowiednie pisemko miesiac wczesniej. Tak samo robil kiedys Canal+. Jak
    jest teraz nie wiem, bo nie korzystam z ich uslug...

    Maciej

  • 8. Data: 2002-09-01 17:52:57
    Od: "monse1" <m...@p...onet.pl>

    Tak tak, tylko jak puszczą przelew 2 dni po wystawniu faktury a ty nie
    będziesz miał kaski na kącie, to potem na pocztę i ręczne przelewy. ( Ja tak
    miałem kilka razy) dlatego zrezygnowałem

  • 9. Data: 2002-09-01 20:53:58
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

> [...]
    nowy
    > numer karty lub nowa date waznosci dla wznowionej.

    Chyba sprobuje. Rachunek do zaplacenia 7.09 - ciekawe czy zdaze to
    "zalatwic"?

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

  • 10. Data: 2002-09-01 22:49:41
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 1 Sep 2002 22:53:58 +0200, "Maciej Loret"
    <m...@p...pl> wrote:

    >Chyba sprobuje. Rachunek do zaplacenia 7.09 - ciekawe czy zdaze to
    >"zalatwic"?

    Jak ja wysylalem fax z upowaznieniem to zaraz oddzwonili spytac czy
    biezacy rachunek juz tez maja wziasc z karty.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl