  • 1. Data: 2002-08-30 18:41:26
    Temat: Transakcja VC Multi
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

    Witam!

    Nie wiem co sie stalo ale do tej pory Multi nie obciazylo mi konta
    transakcja, ktora wykonywalem 14.08. Miejsce zakupu - Hypernova
    Konin. Gdybym wiedzial ze bede mial te zakupy gratis to bym bardziej
    poszalal a tak jestem do przodu tylko 30 zl :))
    A tak na powaznie to ciekawe czemu to tyle trwa i czy w ogole
    obciaza mnie za to. Nie pamietam czyj byl POS a na odwrocie slipa
    nie ma nic.

    Pozdrawiam
    Konrad Inglot

    --
    K.O.N.L.I.N.
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    chcesz napisac prywatnie: k...@p...pl
    "Hey you! don't tell me there's no hope at all
    Together we stand, divided we fall"
    WinAmp gra: Homo Twist - Portfel ojca

  • 2. Data: 2002-08-30 20:31:46
    Temat: Re: Transakcja VC Multi
    Od: "nonsens" <n...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Konlin" <k...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > chcesz napisac prywatnie: k...@p...pl
    > "Hey you! don't tell me there's no hope at all

    nie cieszylby sie tak zbytnio, bo obciazenie moze nawet nastapic po przeszlo
    miesiacu... :)
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-08-31 10:14:44
    Od: "Alek" <y...@s...cyf-kr.edu.pl>

    > nie cieszylby sie tak zbytnio, bo obciazenie moze nawet nastapic po
    przeszlo
    > miesiacu... :)
    > pozdrawiam
    ja mialem dwa przypadki z MilleVisa-mi , jedna z Classic ale obciazenie bylo
    na inprinterze w Turcji, a drugi to Visa Electron restauracja Spaghetti
    Western (obecnie jest tam Chłopskie jadło) w Krakowie, po ok dwoch
    tygodniach zeszlo obciazenie z konta, po transakcji nei bylo zadnej blokady
    jak to zwykle bywa

  • 4. Data: 2002-08-31 10:47:31
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

    > nie cieszylby sie tak zbytnio, bo obciazenie moze nawet nastapic po
    przeszlo
    > miesiacu... :)

    Plizz, tnij cytaty.

    Pozdrawiam